Noen som vet om det blir en spott for T3 på scc i år?
De fleste som har en eller flere luft kjølte, har jo som regel en vannkjølt stående
begynner jo å bli en entusiast bil dette også nå.
Åsmund
T3 Caravelle Coach 1990 Automat
T3 Caravelle Syncro 1991
T1 transporter 1953
T2 transporter 1969
er jo klar over det.... har vært der mange ganger tenkte bare på det siden det er den siste vw av ''gammle'' typen. med motoren i riktig ende av bilen....
Åsmund
T3 Caravelle Coach 1990 Automat
T3 Caravelle Syncro 1991
T1 transporter 1953
T2 transporter 1969
Det er bare å ta med. Mange t3 å se der, men tror ikke det blir et eget utstillingsområde for de. Men du har jo show`n shine da, rent utstillingsområde..
RuneK wrote:Det er jo ett luftkjølt treff, så det tviler jeg sterkt på.[/quot
Var där i 2011 och det var inga problem...många T3 där.
Han spurte om spott, og da trodde jeg han mente ett eget opplegg for T3. Det var det jeg svarte på.
Å kalle det for spott ved at man kan kjøre inn med T3 er ikke det jeg forbinder med ordet spott.
Men å kjøre dit og komme inn på området og campingen er ikke noe problem, det har jeg også gjort og mange med meg
Jeg har prøvd å finne ut av dette, men de hardcore luftgutta er ikke gode å forstå seg på. Prøvde å argumentere med at T3-buss har motor i riktig ende, og at den første modellen kom som luftavkjølt, men det hjelper ikke. Du kan stille med ei boble med vannkjølt rekkefirer om du vil, eller T3 med luftkjøling, men ikke med vannkjølt.
Inn portene kommer du stort sett med hva som helst, en kompis av meg kjørte en 2000-modell Fiat Multipla
Hei.
Jeg har fått henvendelser fra folk om dette den siste tiden, både på VWNorge.no og utenfor verdensveven, så jeg kan gjøre et forsøk på å avklare litt. Tidligere har vi sagt at alle biler som er luftkjølt (VW motor), eller som har vært det opprinnelig, får stille ut.
Utover dette slippes det inn vannkjølte biler til camping (må være campingbil), depot, og for traders (betalt stand).
Vi har ikke "satt" ordlyden helt ennå, men mye tyder på at dette også blir gjeldende i år.
Det ville jo vært en tragedie om Jørn ble nektet adgang med Varianten eller Ambulansen, eller Ovalen til Skinne - bare fordi det er vannkjølte maskiner som driver de nedover stripen...
Vi snakker om samme genmateriale her, samme prinsipper, bare litt effektivisert og forfinet.
Skjønner at dette er noe som har vært debattert i mange sammenhenger, og noen er mer sta enn andre, men dette får de som legger ned enormt mye av egen fritid selv finne ut av
Regenstadt Zombie Racewerks
1987 T3 Camper 1.9 TD
2002 T4 California Event 151
67pickup wrote:Det ville jo vært en tragedie om Jørn ble nektet adgang med Varianten eller Ambulansen, eller Ovalen til Skinne - bare fordi det er vannkjølte maskiner som driver de nedover stripen...
Vi snakker om samme genmateriale her, samme prinsipper, bare litt effektivisert og forfinet.
Skjønner at dette er noe som har vært debattert i mange sammenhenger, og noen er mer sta enn andre, men dette får de som legger ned enormt mye av egen fritid selv finne ut av
Ja dette er jeg helt enig i, men ser ingen grutt til at vannkjølt T3 skal utelukkes. T3 begynte som luftkjølt, alle har motoren i hekken, det er vel strengt tatt den nyeste VW med hekkmotor som er å oppdrive. Det begynner etterhvert å bli et bra entusiastmiljø rundt de også, og ferre og ferre i drift som daily driver. Syns kanskje T3 folket har mer til felles med luftmiljøet enn f.eks. flertallet i VWACN. Men nå har ikke jeg tenkt meg på SCC uansett da.