Da var årets første vwbus treff i Drammen unnagjort og ekstra hyggelig var det at Allan kom med sin strøkne T3
De fremmøtte i kveld var Ducce999s, vwcoach, Troyca, T4Jan, Allan, Buss Marius og Vissvass. (Husern sto fast i trafikken)
solrikioo wrote:Da er det 700 poster i denne treff-tråden. Ikke dårlig. Veldig moro at Drammes-treffet er såpass populært fortsatt.
Selv om jeg glimrer med mitt fravær da.
Ja vi holder koken vi Rune Vi kan jo ikke gi oss når vi er så godt i gang. Vi er jo aldri færre enn 7 stk
Og det dukker stadig opp nye folk som i dag da Allan kom med sin fine T3
Det var et hyggelig årets første VW treff i VWbus Drammen i kveld.
Nytt medlem av gjengen fikk vi også i kveld:
Allan kom en tur med sin strøkne T3.
Alltid morro med nye VWbus folk som stikker innom og hilser på.
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Stemmer det Yngve, det er på den siden. De har også nå byttet navn til Marche. Samme side som Shell og det motellet. Ja det ryktes at det er motell med happy ending
Det er derfor det er så bra oppmøte på treffene
Vissvass wrote:Stemmer det Yngve, det er på den siden. De har også nå byttet navn til Marche. Samme side som Shell og det motellet. Ja det ryktes at det er motell med happy ending
Det er derfor det er så bra oppmøte på treffene
Vi har ikke lokkemat...men lokkeduer
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Da jeg gikk til sengs i går skulle jeg ha fri i dag og få gjort en massse med den ene bussen, så ble det 13 timers dag i dag og dermed må det jeg skulle gjort i dag utsettes til i morgen, så da får vi se om jeg klarer å skvise inn en tur til Drammen utpå kvelden, men jeg trooor det.
Det blei et hyggelig treff som vanlig i kveld på Marchè Kjellstad.
De som tok turen i kveld var:
Ducce999s, - Buss Marius, - Troyca, - Jostein, - Vissvass og vwcoach
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
Igår kjørte han storbuss, rakk ikke engang hilse så jeg fløyta og heiv meg på et nødblink-blaff (med muligens bare ett blinklys på hengern da, forresten)
Rudeboy wrote:Hvilken buss kjørte Marius ikveld, da ?
Igår kjørte han storbuss, rakk ikke engang hilse så jeg fløyta og heiv meg på et nødblink-blaff (med muligens bare ett blinklys på hengern da, forresten)
Han Marius kjørte Rød Toyota Corolla Bus
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
Rudeboy wrote:Hvilken buss kjørte Marius ikveld, da ?
Det var nok på søndag du møtte meg ved Blindern og da hadde du ikke henger etter kakemonsteret.