Jeg forstår ikke hvorfor ikke du har kjøpt denne bilen, Erik, så mye interesse som du har vist for denerjo wrote:Ikke noe problem det der. Forstår! Lykke til!
![]()
88 Caravelle C 2,1 Automat km 50000!
-
skaravelle
- -

Re: 88 Caravelle C 2,1 Automat km 50000!

bugbuddies.no
Det burde jeg nok gjøre ja, men det går dessverre ikke nå. Har ikke plass elelr garasjeplass og har to andre automater stående. Kjøper jeg en automat til nå, så må jeg nok endre nick: "Automat-erjo".skaravelle wrote:Jeg forstår ikke hvorfor ikke du har kjøpt denne bilen, Erik, så mye interesse som du har vist for denerjo wrote:Ikke noe problem det der. Forstår! Lykke til!
![]()
He, he... plutselig så gjør jeg kanskje noe dumt igjen. Så jeg besinner meg (nok, tror jeg...).
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Har holdt til i tenkeboksen en tid nå, og da ser det ut som denne blir i garasjen likevel, gitt. Gikk bort fra ansiennitetsprinsippet og sjalter ut en luftkjølt Doka istedet. Til glede for deg narle er T3`en da oppgradert fra bruksbil til kosebil 
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Fornuften har seiretFrodR wrote:Har holdt til i tenkeboksen en tid nå, og da ser det ut som denne blir i garasjen likevel, gitt. Gikk bort fra ansiennitetsprinsippet og sjalter ut en luftkjølt Doka istedet. Til glede for deg narle er T3`en da oppgradert fra bruksbil til kosebil
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
Ja ikke sant?? Hehe...
Så flott daFrodR wrote:Har holdt til i tenkeboksen en tid nå, og da ser det ut som denne blir i garasjen likevel, gitt. Gikk bort fra ansiennitetsprinsippet og sjalter ut en luftkjølt Doka istedet. Til glede for deg narle er T3`en da oppgradert fra bruksbil til kosebil
Da regner jeg med du beholder Felgene også (Borbet A)
Mvwh: Tommy
-89 Halvpanel 1.9Tdk Turbosnegla 2
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
Ja "dessverre" Tommy, de må jeg ha selv siden jeg tok til vettet 
Hehe, den skal jeg tåle vet du 
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
Bra! Du kan komme og se på dem ei stund veit du, skal stå for kaffe jeg 
Hehe, ja ikke sant
Ta heller å kom en tur på neste Mjøstreff da vel 
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6
Medlem av VWBUS Mjøsa
Tommy B. Strøm
Der er du definitivt inne på noe! Skal prøve å få til det.
Og da jeg sjekket dato for neste Mjøstreff så gikk det i dass umiddelbart, for mandag kveld jobbes det...
Og da jeg sjekket dato for neste Mjøstreff så gikk det i dass umiddelbart, for mandag kveld jobbes det...
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
godt det da... denne bilen reddet jeg fra skroting... tok den hjem og endte med at jarle overtok den... men dævelen som hadde den skjønte at han kunne dra kroner på den så lenge jeg tok meg tid på å søke den opp.....
turen fra vestfold og hjem hit var grusom... den datt fra hverandre etter hver 300 meter... gassvaier datt fra hverandre.. bremsene hang seg på etterhvert hjulbolter løsnet etter tur enda dem var dradd til.. osv osv osv... men bilen var gått svært lite da... ca 49000.... og den var ekstremt fast og fin... servoen ga meg mang en latterkule da den var så lett.... kom i rundkjøringen så vrei man på rattet med en finger og holdt på å styre over øya... ekstremt morsom bil... maaaange timer senere så ble det litt for mye her i gården og la den for salg... flere interesserte... men ingen som kom med penger.. bare prat..(ikke sant erik, også dengang..
)... men så så jarle potensiale... vi ble enige, han hentet den med litt ekstra vannkanner og tok turen hjem... vannkappene hadde gjort sitt... ble bil igjen av den... spesielt å ha vært i besittelse av en så lavt kilometerbefengt bil... ga liksom følelsen av å sette seg 20 år tilbake i tid og føle på hvordan de faktisk var når de var nye... skjønte da at de vi har mellom hendene idag faktisk er godt brukt enten vi vil innrømme det eller ei... en bil blir ikke bare slitt i foringer og understell... karosseriet får sin juling etter veien... og det kan vi ikke bytte ut... det blir bare slitent etterhvert... vel slitent med forbehold.... dere veit hva jeg mener..
men en bil med så lite km er fortsatt stivt og stramt.... og automatkassa i denne giret nyyyydelig...
lykke til videre med ett lite klenodium..
turen fra vestfold og hjem hit var grusom... den datt fra hverandre etter hver 300 meter... gassvaier datt fra hverandre.. bremsene hang seg på etterhvert hjulbolter løsnet etter tur enda dem var dradd til.. osv osv osv... men bilen var gått svært lite da... ca 49000.... og den var ekstremt fast og fin... servoen ga meg mang en latterkule da den var så lett.... kom i rundkjøringen så vrei man på rattet med en finger og holdt på å styre over øya... ekstremt morsom bil... maaaange timer senere så ble det litt for mye her i gården og la den for salg... flere interesserte... men ingen som kom med penger.. bare prat..(ikke sant erik, også dengang..
men en bil med så lite km er fortsatt stivt og stramt.... og automatkassa i denne giret nyyyydelig...
lykke til videre med ett lite klenodium..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Det var morsomt Rapidspeed, takk for det
Bilen er spesiell, og det var rent praktiske årsaker som gjorde at jeg tenkte å selge den. Ble aldri komfortabel med den tanken, bilen har "vokst på meg" på et vis på disse månedene. Glad for at ingen hoppet på annonsen min tidlig, for da hadde det vært for sent!
Den har nå på høytidelig og verdig vis flyttet ut av "dagliggarasjen" og èn etasje ned til "entusiastgarasjen"
Der får den rolige dager utover vinteren, med god temperatur og litt pleie og stell. Grove planer foreligger ikke foreløpig, men litt småtteri skal flikkes på i vinter.
Bilen er spesiell, og det var rent praktiske årsaker som gjorde at jeg tenkte å selge den. Ble aldri komfortabel med den tanken, bilen har "vokst på meg" på et vis på disse månedene. Glad for at ingen hoppet på annonsen min tidlig, for da hadde det vært for sent!
Den har nå på høytidelig og verdig vis flyttet ut av "dagliggarasjen" og èn etasje ned til "entusiastgarasjen"
Blir det salg av T3 m/automat og lav km-stand denne sommeren?
Håvard Sørensen, Oslo
_______
/__|__|__|
=O===O=
Member of Team Syncronaut
1972 VW Karmann Ghia
1987 VW Transporter 112i Aut 9-seter
1990 VW Westy Atlantic Syncro 112i 5-seter
2010 VW Caravelle 4M 180hk
_______
/__|__|__|
=O===O=
Member of Team Syncronaut
1972 VW Karmann Ghia
1987 VW Transporter 112i Aut 9-seter
1990 VW Westy Atlantic Syncro 112i 5-seter
2010 VW Caravelle 4M 180hk
Definitivt ikke! Sjeleglad for at jeg ikke solgte den, nå bruker jeg den hver dagkg72 wrote:Blir det salg av T3 m/automat og lav km-stand denne sommeren?
Frågan nå er nå om jeg kanskje "må" ha en syncro til vinteren, for nå er jeg jo blitt totalt avhengig av plassen jeg har i en slik bil. Jeg har ikke brukt denne på vinteren, men jeg har forstått at det finnes bedre vinterbiler enn T3 2wd!?
Hei! Fornøyd med høytalerbua?
Hei!112inj. wrote:Hei! Fornøyd med høytalerbua?
Har ikke fått prøvd den enda jeg gitt, går litt sakte her i gården som regel