Setter spørsmålstegn i overskriften selv om jeg er ganske sikker på at dette har noe med drift av A/C fordi lyden forsvinner når jeg slår av klimaanlegget. Men så har jeg drevet å undersøkt litt i forhold til pris. Sulland Bodø vil ha 8600 for kompressor komplett med den elektromagnetiske koplingen. De vil ha omtrent samme pris for bare koplingen

. Altid hyggelig å forhøre seg om pris hos forhandler

. Så har jeg forhørt meg hos hellanor Bodø, som jeg stort sett handler med og da falt prisen til det halve mener jeg det var. Etter dette har jeg trålet tyske ebay å funnet en match tror jeg til delen min. Linken til siden er:
http://cgi.ebay.de/KLIMA-KOMPRESSOR-VW- ... 56434dd7b4
Jeg hadde håpet det var noen hjelpsomme sjeler som attpåtil er relativt sterk i tysk som kunne gi meg noen tilbakemelding på om jeg har funnet rette kompressoren. Delenummeret som jeg fikk på Sulland (7D0 820 805 KX) finner jeg litt nede på siden hvor det står OE nummer hva nå det kan være, går bare ut fra at dette er delenummer siden ett av de passer med det jeg har fått oppgitt. Overlykkelig hvis noen kan hjelpe meg litt her siden jeg i alle fall ikke er beredt til å betale blodprisen som Sulland skal ha.