500,- for begge eller bud i tråden.
Kan også byttes i fungerende vifte under baksete på 2,1 Coach kombi.
Litt mer info:
Penta 7j x 15 H2.....P157(med en O i en firkant)....e11 står det innpresset i felgene.

Det er jeg.Doka84 wrote:Innpresset var jo ganske tøft daIntressert i bytte/handel med vifte ?

500,- for disse møkkete kanskje vinterkjørte standard billigfelgene er nok et kupp, spørru meg.Elwood wrote:har 2stk Pentafelger, sølvfarget 7x15 som har sittet på en Mercedes selges. helt grei stand. Felg uten dekk.
Litt mer info:
Penta 7j x 15 H2.....P157(med en O i en firkant)....e11 står det innpresset i felgene.

Du er vel frekkere som prøver å ødelegge andres salgstråd.Ligg unna når du ikke skal ha noe :mrgreenTom Bringsvor wrote:500,- for disse møkkete kanskje vinterkjørte standard billigfelgene er nok et kupp, spørru meg.Elwood wrote:har 2stk Pentafelger, sølvfarget 7x15 som har sittet på en Mercedes selges. helt grei stand. Felg uten dekk.
Litt mer info:
For meg ble dette småfrekt.
Men det er lov å prøve og selge alt her i verden.
Innpresset kan være 11, har trolig sittet på en 123 bil. de hadde standard ET 25
Tom Bringsvor wrote:500,- for disse møkkete kanskje vinterkjørte standard billigfelgene er nok et kupp, spørru meg.Elwood wrote:har 2stk Pentafelger, sølvfarget 7x15 som har sittet på en Mercedes selges. helt grei stand. Felg uten dekk.
Litt mer info:
For meg ble dette småfrekt.
Men det er lov å prøve og selge alt her i verden.
Innpresset kan være 11, har trolig sittet på en 123 bil. de hadde standard ET 25

Hei Tom.Tom Bringsvor wrote:Et bilde, eller to sier mer enn 1000 ord, se bort fra mine ord og døm selv.
Er felgene fine med polerte ytterkanter når du får av støvet og møkka?
Er sølvlakken flasset av noen steder?
Er det klarlakk på den polerte ytterkanten eller ikke, mange felger av denne type er sommerfelger, (ubehandlet polert overflate).
De fleste alufelger er vel det, en liten steinsprut og irring begynner med en gang.
Sorry Pål. Men har allerede en deal som beskrevet 2 hakk ovenforPål_B wrote:Da byr jeg 300 kr for felgene, og håper dette ikke er noe som må hentes umiddelbart. Evt vente på forumekspressen

Prisen er da 4 stk og helt nye, får dem sikkert endel billigere enn dette også, har kjørt Benz siden 1985, type 123, 124, 210 og 211Tur-Bo wrote:Når det gjelder prisen på Penta felger, så er ikke forlanget pris en u-pris, disse felgene er ettertraktet av Ford og Mercedes folket. et sett med strøkne Penta har en markedspris i dag på 4-5000,- kroner.