Merkelig
Merkelig
Hei lurte på en ting.her forleden så skulle jeg til jobb.satt meg inn i caravellen min (1,6td),etter og ha kjørt en 5 minutters tid så begynte bilen og oppførere seg rart,den trakk så vidt fremover og så plutselig stoppet den.Jeg prøvde og starte den igjen men den ville ikke starte,det eneste som skjedde var at det veltet svart røyk ut av eksosanlegget når jeg prøvde og starte den Hva er galt noen som vet,noen sier at det kan være topppakningen som er ødelagt.hvis den er ødelagt er det mye stress og skifte den
C.haga/41042923
Re: Merkelig
Du har ikke fått bensin på tanken ?????C.haga wrote:Hei lurte på en ting.her forleden så skulle jeg til jobb.satt meg inn i caravellen min (1,6td),etter og ha kjørt en 5 minutters tid så begynte bilen og oppførere seg rart,den trakk så vidt fremover og så plutselig stoppet den.Jeg prøvde og starte den igjen men den ville ikke starte,det eneste som skjedde var at det veltet svart røyk ut av eksosanlegget når jeg prøvde og starte den Hva er galt noen som vet,noen sier at det kan være topppakningen som er ødelagt.hvis den er ødelagt er det mye stress og skifte den
Thomas
Langhus / Hønefoss
Thomas
Thomas