Har dere peiling

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
C.haga

Har dere peiling

Post by C.haga »

hei lurte på en ting.jeg har planer om og selge min caravelle coach 91 mod.
Det jeg lurte på hva tror dere jeg kan få for den.bilen er i god stand, lite rust og det med følger 3 viftemotorer ekstra slanger til hele kjølesystemet,vannpumpe og to beinvarmerer.235 dekk som er helt nye og 17tommer dekk.bilen er gått 245000.men har nettop skiftet motor.det medfølger 4 nye piggdekk.hjulbue lister er montert på den.
hva tror dere jeg kan få for den.eventuelt noen som vet listepris på 91 caravelle.ps lakken er er bra holdt.
C.haga/41042923
tilstad
-
-

Post by tilstad »

Jeg ga 6000 for en 90 caravelle, den hadde lit rust den da, men har sett verre.

Et lite tips; Når du skal selge en bil, oppfatter ikke de fleste en haug ekstra deler som noe pluss, tvert imot, å få med 2 delebiler er jo mer bryderi enn noen fordel. Det samme gjelder jo de 3 viftemotorene, slangene og alt annet diverse du har. Trengs det på bilen, sett det på før du selger den. Trengs det ikke, hvorfor har du det da egentlig?

Det å informere om alt en får med av deler, er jo det samme som å si hvor mye reparasjon bilen trenger, og er jo ikke det samme som å snakke om ekstrautstyr akkurat.

Forøvrig så jeg en 90 modell til 27000 nylig, så litt spenn er det jo i prisene. Men til slik pris, så snakker man ferdig reparert, uten medfølgende delelager.
Post Reply