Hei
Er på jakt etter nye(brukte) felger til syncroen min, men det finner jo en del utvalg både dyrt og billig på nettet.
Men spørsmålet mitt er hva som passer med tanke på innpress (ET) og bredde på felgen og dekk dimensjoner.
Vet det meste av Mercedes felger passer, men vet ikke med bredde og dekk dimensjon.
Noen som kan hjelpe meg litt med dette???
Noen som har orginale 16" stål felger til salgs??
Felger til T3 syncro
Felger til T3 syncro
Bor i Oslo
Inpress bør vel være ca 30-35 og idiell bredde tror jeg er 6,5 men det er minst en her som kjører på 8", riktignok på en 16". Senterhull må være 66mm og bolthull 14mm, begge kan bores opp om de er for små. En del audi felger passer også, jeg skal hente et sett A8 felger i morgen med ET 40, skal rapportere når jeg vet om de passer. Mulig jeg må ha spacere.
Edit: forresten, er det noen som kan anbefale All-Terrein dekk i passende størrelse til disse felgene? Gjerne noe de har ho superdekk.no, jeg får en ganske pen rabatt på dem
Edit: forresten, er det noen som kan anbefale All-Terrein dekk i passende størrelse til disse felgene? Gjerne noe de har ho superdekk.no, jeg får en ganske pen rabatt på dem
Last edited by ThorAlex. on 17 Aug 2009, 20:13, edited 1 time in total.
-
sindrehauglum
- -

Re: Felger til T3 syncro
bussman selger disse ganske billig, men orginale 16" stål felger er veldig smale.MA wrote: Noen som har orginale 16" stål felger til salgs??
http://www.busman.be/
sindrehauglum[a]gmail.com
Syncronaut som skrur mye (ufrivillig)
- ønsker å kjøpe girkasse og diff m/sperr T3
Syncronaut som skrur mye (ufrivillig)
- ønsker å kjøpe girkasse og diff m/sperr T3
-
vwooosh...!!!
- -

- Car: 1990 Diesel Syncro doka.
Je kjører 15'' Audifelger på 39...riktig nok med 10mm spacere som fås kjøpt hos Vianor. Ingen problem med skraping men je har Goodyear Wrangler dekk 225/75-15 som er en 'rundere' profil på kantene en Goodrich dekkene. Billigere og mer støysvak er de også som teller hvis man kjører en del asfalt...Men vi har forskjellige behov her... Je har ihvertfall ikke subbing og ikke har je skjært ut skjermene.
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Foxhome her på forumet kjører 235/75-15 BFG Mud Terrain på passat stålfelger med ET 37. Funker fint og går akkurat klar av svingarmen.MA wrote:Jeg vet om noen MB felger med ET 37, det er jo ikke mange mm mer en på en felg med ET 35, så det bør jo passe.
Leste om en her et sted som kjørte med ET 39 på noen MB stål felger og det skrapa bare av og til ved noen ratt utslag
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
Henta audifelgene i går, senterhullet er for lite foran og med 225/60-16 er det bare et par mm klaring til bærebrua så med større dekk må de ha spacere.
Jeg er fornøyd uansett, for på veg dit kjørte jeg feil og andte langt oppi lia et sted utafor trondheim, og tror du ikke jeg fant fire stykk MB felger dumpet i ei grøft! Og bast av alt, de gikk rett på! Prøvekjørte i stad med 195/65-15 dekkene som satt satt på og hadde ingen problemer, så nå er jeg på jakt etter billige ATdekk å sette på. De er ET37 så mulig jeg går for 235/75-15 siden det skal passe, elle så nøyer jeg meg med noe litt smalere.
Jeg er fornøyd uansett, for på veg dit kjørte jeg feil og andte langt oppi lia et sted utafor trondheim, og tror du ikke jeg fant fire stykk MB felger dumpet i ei grøft! Og bast av alt, de gikk rett på! Prøvekjørte i stad med 195/65-15 dekkene som satt satt på og hadde ingen problemer, så nå er jeg på jakt etter billige ATdekk å sette på. De er ET37 så mulig jeg går for 235/75-15 siden det skal passe, elle så nøyer jeg meg med noe litt smalere.