bilder av montert turbo
bilder av montert turbo
Noen som har bilder av en 2.5 tdi motor eller 2.4d motor med turbo?
Olja til turboen går i fra toppen av oljefilterholderen og opp til turboen, her er det blendeplugg der man skal ha uttaket av olje. Returen er grei, man skifter ut den orginale peilepinnen med en i fra 2,5 tdi, for det er der retur olja går inn igjen. Jeg skal som sagt bak der en dag i denna uka, da skal jeg prøve å huske på å ta et bilde bak der.
Det er egentlig boltonkit det man tar i fra en 2,5 tdi, hvis du skal ha med intercooler så kommer oljepåfyllingstuten iveien for å bruke orginalfester. Jeg tenkte jeg skulle modde de litt sor å se om de passer da. Hvis du lurer på noe spesielt når du skal montere så kan du bare ringe: 99554971. Så skal jeg hjelpe deg så langt jeg kan over linja.
Det er egentlig boltonkit det man tar i fra en 2,5 tdi, hvis du skal ha med intercooler så kommer oljepåfyllingstuten iveien for å bruke orginalfester. Jeg tenkte jeg skulle modde de litt sor å se om de passer da. Hvis du lurer på noe spesielt når du skal montere så kan du bare ringe: 99554971. Så skal jeg hjelpe deg så langt jeg kan over linja.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T4 2002 Syncro
Da vil jeg vel tro det letteste for deg er å gå på en hugger å finne en 2,5 tdi og skru av peilepinnen med retur fra den, og husk og ta med slangen i fra peilepinnen og inn til turboen.
Sjekk også at det er riktig kobbling i den enne som skal inn på turboen.
Regner med at jeg får tatt noen bilder i morgen kveld.
Sjekk også at det er riktig kobbling i den enne som skal inn på turboen.
Regner med at jeg får tatt noen bilder i morgen kveld.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T4 2002 Syncro
kan ta eit bilde. har ein komplett 2,5 tdi stående i garasjen for tida. men må ha ein plass å sende dei sia eg ikkje finn ut å legge dei ut her.
97mod. 2,5 Tdi 102Hk. Transporter.
97mod. 2,5 Tdi 102Hk. Transporter. kondemnert.
94mod. 2,4D Caravelle. Til høgging.
94mod. 2,4D Caravelle. Ombygde til 97mod 2,5 Tdi
91mod. 2,5B Caravelle. Delebil.
92mod. 2,4D Caravelle. Til opp pussing
97mod. 2,5 Tdi 102Hk. Transporter. kondemnert.
94mod. 2,4D Caravelle. Til høgging.
94mod. 2,4D Caravelle. Ombygde til 97mod 2,5 Tdi
91mod. 2,5B Caravelle. Delebil.
92mod. 2,4D Caravelle. Til opp pussing
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Halden. Jeg er ofte der og de som jobber der har lagt merke til meg. Siste gang varslet de meg da det kom in en fin lav-km TDI og turboen kunne de selger med intercooler, luftfilter boksen og kupe filter, peilepinne for 5000, inkludert manifold også.
Grei og hjelpsomme mennesker som jobber der. Forrige gang jeg var der hjalp en meg å få opp panseret i ca en time før han ga opp men underveis våknet Einstein som har sovet inni meg i alle år og samlet støv.
De har de fleste biler som blir kondemnert av forsikringsselskaper.
Grei og hjelpsomme mennesker som jobber der. Forrige gang jeg var der hjalp en meg å få opp panseret i ca en time før han ga opp men underveis våknet Einstein som har sovet inni meg i alle år og samlet støv.
De har de fleste biler som blir kondemnert av forsikringsselskaper.