nyere og nyere, men her er nå dråget mitt med 40 senk bak. På papiret står det 40, men jeg har en følelse av at de er ned mot 50 etter de har satt seg....
Koster vel 1500,- spenn på de fleste bilrekvisittaer, så den store investeringen er det jo ikke å kjøpe nytt. Dessuten får du jo også somregel med Tüv papirer nå du kjøper de nye.. (Husk at for å være lovlig må de skrives inn i vognkortet!!)
Caravelleracer wrote:har blitt stoppet flere ganger i kontroll jeg og de har ikke sagt noe.blitt stoppet bpde i politi kontroll og av biltilsynet
Tror nok det er noe de driter i dette med senk og hjul, men det finnes jo unntak selvfølgelig . Jeg har jo fjører fra mekonomen på 40mm. Jeg har ingenting i vognkort på dette, og heller ikke hjulene. Hadde den nettopp på EU-kontr. og de er somregel ganske pirkete der jeg pleier ha den. De nevnte ingenting på noe med hjul og fjører.
det er vel mere bekymringsfullt at folk senker t4 og bremse justeringa bak tror den har fullt lass????
Har ikke justert bremser bak enda men må vel det før det blir glatt så slipper jeg å snurre
det er vel mere bekymringsfullt at folk senker t4 og bremse justeringa bak tror den har fullt lass????
Har ikke justert bremser bak enda men må vel det før det blir glatt så slipper jeg å snurre