viscosekobling....help
viscosekobling....help
Heisan! Er ny her på dette kule forumet
. Har nettopp kjøpt meg en caravelle syncro 90 mod
. Viscosekoblingen min trenger overhaling. Ser her på forumet at en Alf Rønning anbefales. Er det noen som har nummeret hans?
-
WasserBoxer
- -

Tja et søk på www.sesam.no på Alf Rønning gir hvertfall et par kandidater i området Nes i Hedmark.
Fint om du kan blinke ut den rette og legge inn nummer i denne tråden! Nemlig mulig jeg også må ta kontakt med han fyren i løpet av ikke alt så lenge.
Fint om du kan blinke ut den rette og legge inn nummer i denne tråden! Nemlig mulig jeg også må ta kontakt med han fyren i løpet av ikke alt så lenge.
Steinar Berggren
-
CarlOt2
- -

- Car: T1, 3 og 4 +Golf1
Re: viscosekobling....help
TAZ3 wrote:
(...)
Er det noen som har nummeret hans?
Kan alltid være lurt å prøve Gulesider/Telefonkatalogen først. Der finner du han
Carl Otto
67 T1 vare
90 T3 syncro 2,1 dj Doka
91 T3 syncro TD kombi
03 T4 Multivan 2,5TDI syncro
90 Golf I cab!
X 58Boble
X 72T2 doka
X 73T2 vare
X 79T2 Westfalia
X 86T3 varebil
X 87T3 syncro 1,6TDsika
X 90T3 syncro2,1i
X 91T3 syncro2,1i
X 97T4 Multivan2,5TDI
90 T3 syncro 2,1 dj Doka
91 T3 syncro TD kombi
03 T4 Multivan 2,5TDI syncro
90 Golf I cab!
X 58Boble
X 72T2 doka
X 73T2 vare
X 79T2 Westfalia
X 86T3 varebil
X 87T3 syncro 1,6TDsika
X 90T3 syncro2,1i
X 91T3 syncro2,1i
X 97T4 Multivan2,5TDI
http://www.busschmiede.de er også å anbefale. har kjøpt utkobler av han og fått tilsent div. småting. funker helt greit. det eneste som er ett lite problem, er at han ikke kan noe særlig engelsk. jeg kan lite tysk, men klarte fordet å forklare hva jeg skulle ha over telefon.
Øyvin Lanner med orange multivan syncro 1,9tdk intercooler decoupler og 74 T2b
takker
Takker for all hjelpen. Utrolig bra forum dette her. Kjempekoselig med så mye hjelpsomme folk
Har hat minier i mange år,og tilhørt forumet deres. Utrolig å komme seg på treff og møte andre entusiaster. Gleder meg utrolig til første vw treffet jeg skal på
Har hat minier i mange år,og tilhørt forumet deres. Utrolig å komme seg på treff og møte andre entusiaster. Gleder meg utrolig til første vw treffet jeg skal på
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
syncro
takker for det. Liker bilen utrolig godt,og gleder meg til å få syncro systemet helt oppe å gå. Pusser opp bilen for tiden. Driver med hel lakkering,utbytting av seter til helt nye Mercedes viano seter,og ellers bytting av det meste av slitedeler...skal bli i tipp topp stand
Må definitivt opp til Tinn i slutten av måneden...sees da