Monterte omsider senkefjører på brødboksen bak, og gjett om den blei lavere!! De gammle fjørene må jo være noe sånne EKSTRA stive greier..Noen som har sett slike før:
]
Her er bilen senka.. (Pen er den ikke)
Sån var den før:
Sån var den når den BARE var senka i front! skikkelig nice!
Det er det jeg ikke vet, om det er sån orginalt eller ikke. Så bare at godset i de orginale fjørene var dobbelt så tykt som i senkefjørene. Senkefjørene klarte jeg å presse sammen litt, mens orginalfjørene var harde somstein. Det er bilde av orginalfjørene over..
Greia er jo den at jeg orker ikke reise på BT for å få den godkjent. Har papirer på fjørene og alt, så da kan det vel være lurt å ha de orginale i bakhånd til EU kontroll etc?! Var jo ikke spesielt mye jobb å bytte de!
solrikioo wrote:Det er ikke stort BT kan gjøre hvis du har tuv-papirer og papirer fra 4-hjulskontroll. Pluss at de må se hvilket nr som står på fjørenene..
det er ingen automatikk på at de godkjenne forde du kommer med TUV papirer, de fleste vil også ha de oversatt til norsk
forstår ikke hvorfor det er så big deal med 1 cm i forskjell!!? det er jo mange som kjører rundt med 40/60 senk. Nei, de må bare jekke seg ned på BT (tog du'an )
Hva er det dere klager på?? En av de viktigste grunnene til at jeg kjøpte en T4 var bakkeklaringen. På den gamle Jamex-senkede Passaten min måtte jeg svi av 5-6000 kr for ny bunnpanne etter at den slo nedi på vei til hytta (etter et svare strev med å få den godkjent uten TUV-dokumentasjon). Aldri mer noe senkesett her i gården..