Litt rundtom i landet...

Postinger som ikke faller under andre spesifikte modeler.
Post Reply
RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Litt rundtom i landet...

Post by RZR-Jånni »

Har vi en generell tråd for sånt man kommer over rundtom i landet av gammelt??
Ser ikke noe, så jeg starter en her jeg. :)

KUN bilder av Type 2!

I Bergensområdet vet jeg om denne som står og tar det rolig sammen med ene Roveren min, en Ascona B og en boble pluss noe annet amerikansk ræl.

Image

Image

Ser ganske så bra ut. Er uten motor. Stått på stedet hvil i mange år!
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

Vi slettet de trådene som ble forsøkt startet på dette temaet av flere tidligere nevnte grunner i andre tråder hvorav den viktigste er at mange vil ha sine hemmeligheter bevart, slik at ikke bla oppkjøpere/spekulanter etc skal nappe akkurat dems prosjekt rett foran nesa på de. Prosjekt som de vet har stått der i mange år og som de kanskje sparer på harde livet for å ha råd til en dag.

Vil du derimot forandre dette til dine egne "påvent"-prosjekter du vet om(dine altså) og dele gleden med å vise frem til oss, er det OK. :wink:
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Post by RZR-Jånni »

Forteller bare det jeg selv vil.. Dessuten er jo disse t2a-ene ikke noe fine.. :P Det hagler jo med splitter i en annen tråd, så tenkte det kunne være greit med en felles en. Trenger jo ikke legge ut noe om man ikke vil. At det har vært startet og slettet visste jeg ikke. Så er bare å slette igjen om ikke det er noen ønsket tråd her, skal ikke lage bråk jeg.
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
CoaCh-88

Post by CoaCh-88 »

Kom over en brun/bronse faga t2 bus hos hugger på fredag. Kan ta bilde til uka vist noen vil ha. Sikkert masse bra deler igjen der...detta var hos huggern på hønefoss...
Mvh Bjørnar
Post Reply