Det var mørkt ute, så jeg så noen skinnende blå lys innenfra i ene sidespeilet på den.. ofte et tegn på partygreier, som russ. Og den kjørte inn dit russen henger på kveldene.. Kjipt å se. Var RE registrert. RE54513 tror jeg det var?
*sukk*

De er jo bare hærlige også da....."tiss og bæsj" !! Ikke noe dikkedarier, bare rett og slett tiss og bæsj.....amubus wrote:gjør det, ser fin ut tross navnet: "tiss og bæsj"............t1 wrote:Jepp - russebil på Slotthaug skole , tror jeg ...
( Jeg vuderte å legge en lapp under vindusviskeren å spørre om de ville selge den etter russetiden)
Bilen du har observert står i Melhus sentrum. Rett ved branntomta etter "Stasjon grill". Står der fortsatt. Skulle gjerne ha reddet den, men har nå fullt opp på både egen gårdsplass + fjernlageretildsfarlig wrote:tok toget fra trondheim mot oslo for 14 dager siden og etter ca 20 min ved en stasjon jeg ikke fikk med meg navnet på, sto det en svart russebil.. en bay..hvis noen har en formening om hvor dette var.. redd den!
Den har (hadde) reg.nummer HS37074 og er en 76-mod. Dere som er på jakt etter noe sånt, kan da få tak i navn og adresse på eier ved å ringe kjøretøyregisteret hos vegvesenet.t425i wrote:Bilen du har observert står i Melhus sentrum. Rett ved branntomta etter "Stasjon grill". Står der fortsatt. Skulle gjerne ha reddet den, men har nå fullt opp på både egen gårdsplass + fjernlageretildsfarlig wrote:tok toget fra trondheim mot oslo for 14 dager siden og etter ca 20 min ved en stasjon jeg ikke fikk med meg navnet på, sto det en svart russebil.. en bay..hvis noen har en formening om hvor dette var.. redd den!. Håper at noen av dere andre har kapasitet...
Hvordan er tilstanden på denne da? Får kjøre en tur og se, men har du peiling på noe om denne?t425i wrote:Bilen du har observert står i Melhus sentrum. Rett ved branntomta etter "Stasjon grill". Står der fortsatt. Skulle gjerne ha reddet den, men har nå fullt opp på både egen gårdsplass + fjernlageretildsfarlig wrote:tok toget fra trondheim mot oslo for 14 dager siden og etter ca 20 min ved en stasjon jeg ikke fikk med meg navnet på, sto det en svart russebil.. en bay..hvis noen har en formening om hvor dette var.. redd den!. Håper at noen av dere andre har kapasitet...