T4b - knotter i skyvedøra mlm dør & innertrekk

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

T4b - knotter i skyvedøra mlm dør & innertrekk

Post by Rudeboy »

Heia, ja.

Som med Kakemonsteret opplevde jeg også med Vidvandre at limet som holder knottene til hhv skyvedør og skyvedøras innertrekk smuldret hen og løsnet, og dermed falt knotter villig vekk ifm døråpning siden ifjor.

Jeg ønsker å slå klørne i komplett sett knotter og det kan selvsagt ikke faginstansen levere lenger, "utgått" sarem :evil:

Selv om jeg har flere av de som sto på bilen, vil jeg forsøke å sikre meg med å ha en liten byttereserve i tilfelle jeg presterer ødelegge noen ifm montering eller at jeg har mistet fler enn jeg trodde.

Prisen for en pose med komplett antall knotter for begge sider av innsia av skyvedøra kosta i 2009/10 omlag 350,- så da legger jeg lista der og hiver på en pose Twist (sjokoladen, med mindre du vil ha en pose twist som i pussegarn, da).

Jeg veit ikke av noen som hugger T4b for tiden men jeg veit at disse plastknottene står i T4b Caravelle, Multivans og da altså Californiaserien. Har dere bil i moderne utforming som kan ha detta og skal avhende bilen gi meg et lite varsko.

(jeg forsøker utenlands nu, finner jeg der og prisen er okay så kjøper jeg der. Güntzl neste stopp)
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Re: T4b - knotter i skyvedøra mlm dør & innertrekk

Post by Der Postmeister »

Har du delenr kan du søke VW classic parts
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

-Har ikke, hadde håpet jeg kunne vært så smart (as if) å nevnt elenummeret på posen med knotter fra 8+ år tilbake og så søke opp dette men enn så lenge har jeg ittno.

Får begynne leite online i eftas etter delenummer på disse plastdingsene.
OddN
-
-

Post by OddN »

Kanskje dette er en egnet plass å finne delenr: https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/
Rudeboy
-
-

Post by Rudeboy »

-Det var et knakande godt tips, Odd - og jeg ble opprømt da jeg så adresselinja før siden lasta inn her :

-i riktig så hine, hårde dage var Zzap! er datablad, ikke et "produktdatablad" men det som i Utlandet heter Computer Magazine. Der var det mye lesing i sin tid, men denne Zzap! inneholdt ikke noe sånt.

Kom så langt at etter å ha lagt inn VIN sier skjermen jeg har en California Trendline (hello) så da får jeg myse litt på detta ut over kvelden. Vognkortet sier Coach, så her må man finne detaljenne, tror jeg.

Og 20 gode søkeminutter senere kan jeg si som så at jeg ikke fant fram, så langt. ETKA var lettere å bla i, syns jeg, men man fortsetter jo.
Post Reply