Noen som vet om denne lever?
Jeg solgte den samme år som jeg ble ferdig med den, altså 1999.

Tja. om den ikke hadde hatt sladdet regnr hadde det vært en smal sak og sjekket... vegvesen.no forteller litt og sender du regnr til 2282 får du vite mer.VW-Håvar wrote:På et annet forum dukket det opp et bilde av en doka som jeg bygde opp i 1999 og vant faktisk 1.pris med denne for fineste vannkjølt på treffet Volksfest 1999
Det har jeg sjekket for en stund siden, den er avgregistrert.... skulle likt å vite hva som skjedde med den etter at jeg solgte denOddN wrote:Tja. om den ikke hadde hatt sladdet regnr hadde det vært en smal sak og sjekket... vegvesen.no forteller litt og sender du regnr til 2282 får du vite mer.VW-Håvar wrote:På et annet forum dukket det opp et bilde av en doka som jeg bygde opp i 1999 og vant faktisk 1.pris med denne for fineste vannkjølt på treffet Volksfest 1999

Det er det desverre slutt på, personvernet har talt.OddN wrote:Om du ringer vegvesenet eller drar innom din nærmeste trafikkstasjon kan du få hele eierhistorikken på bilen. Der står alle som har eid bilen og når. Såfremt de har levert salgsmelding da.
Åhh. Så dumt. Jeg fikk jo dette på Mannfred Coachen for ikke så lenge siden. Men da har de vel skjerpet inn siden da.Tur-Bo wrote:Det er det desverre slutt på, personvernet har talt.OddN wrote:Om du ringer vegvesenet eller drar innom din nærmeste trafikkstasjon kan du få hele eierhistorikken på bilen. Der står alle som har eid bilen og når. Såfremt de har levert salgsmelding da.