Tiden er nå moden for å ta farvel med go'kassa.
Knallbil, men rust har begynt å gjøre seg gjeldende, klarte å pirke fram noen små hull i venstre fremre hjulbue. Da jeg ikke er noen racer på karosseriarbeid, vil det bli for dyrt for meg å fortsette med denne.
Har hatt denne i 5 år, har gått 329000km, jeg kjøpte den på 261000km
Forrige eier bruktimporterte denne bilen i 2005, og den gikk som skolebuss i Nordland fram til jeg kjøpte den i 2011.
2003 modell lang syncro med manuell sperre på bakhjula, samt ABS-bremser.
2,5 TDI AXL
9 seter, har det tiende stående i kjelleren
To soners Climatronic
Cruise Control
4 kw Eber parkeringsvarmer med tidsur (som virker), ny i 2011. Koblet inn bryter for å hindre at den starter ved småkjøring.
Full DEFA-pakke med fjernstyring (Smart-Start), som også kontrollerer Eber.
Fulgt long-life service i mitt eie, men i tillegg byttet olje hvert mellom-år, da jeg synes 2 år på samme olje er for lenge.
Ny clutch 2012 ved 273500km
Begge reimer skiftet mars 2012 ved 272000km.
Sommerdekk på alufelg, gått 1 sesong
Piggfrie vinterdekk på stålfelg, gått 1 sesong.
EU-godkjent fram til 01/2018.
Ellers byttet mye deler, har kvitto på alt.
Opplever noen ganger at clutchen smålugger litt ved igangkjøring, ikke veldig sjenerende.
Opplevde en gang ifjor sommer at den begynte å slure på clutchen ved pådrag i 5.gir. Dette var med campingvogn på slep i 40 graders varme. Stoppet umiddelbart og lot ting kjøle seg ned, og kjørte forsiktig videre. Ikke skjedd senere.
Bilen er svært fin utvendig når nyvasket/polert, se bilder.
Har sett "tilsynelatende perfekte" eksemplarer selges for godt over 100.000,-.
Tenker derfor at 65.000,- vil være en god pris for denne, da den er over gjennomsnittet godt utstyrt...
Bilen står i Vestby, Akershus. Nås lettest på mobil: 90 33 55 12
Mvh,
Morten