Hva tror dere om prisen på denne ? Hvis det ikke er noe alvorlig galt da. Hadde tenkt å se på den idag.
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71813507
T4 enkel bobil på Finn
-
Aleksander
- Car: T3 Syncro GL 1.2 1987, Vr6 2.8 1998
- Phone: 91687098
T4 enkel bobil på Finn
Aleksander
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: T4 enkel bobil på Finn
Automat på T4 er mer enn nok til å styre unna.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Det er vel som Postmestern skiver, litt riski med automat. Det har jo opp gjennom årene vert mye problemer med dem. Her kjøper du fra et firma, så da skal det jo uansett være noe garanti på den.
Ellers ser bilen grei ut, men bildene er tatt av en helt nyvasket bil, som ikke er helt tørr, dermed virker den penere en den egentlig er.
Antakelig en tidligere handicap bil. Jeg liker ikke helt interiøret, men her er det jo en mulighet for å bygge nytt interiør. Kjøleskap, vask og 2 sett hengsler følger jo med. Litt spesielt med 1 sengs camper. Baksetet ser ikke ut som originalt 2 seters baksete, men litt smalere. Taket (Er det Reimo?) har vel høyden til å lage senger oppe og gir god lagringsplass over forsetene.
Lykke til
Ellers ser bilen grei ut, men bildene er tatt av en helt nyvasket bil, som ikke er helt tørr, dermed virker den penere en den egentlig er.
Antakelig en tidligere handicap bil. Jeg liker ikke helt interiøret, men her er det jo en mulighet for å bygge nytt interiør. Kjøleskap, vask og 2 sett hengsler følger jo med. Litt spesielt med 1 sengs camper. Baksetet ser ikke ut som originalt 2 seters baksete, men litt smalere. Taket (Er det Reimo?) har vel høyden til å lage senger oppe og gir god lagringsplass over forsetene.
Lykke til
Enig med Postmesteren og Marius. Automatene på T4 har et dårlig rykte. Nå er det diesel og automat som er verst, så det er kanskje ikke så ille med bensiner, men bilen blir jo tørst da.
Hjemmesnekret innredning, sikkert ex-handicap bil, kanskje tidligere bussregistrering i og med nødutganghammeren.
Fryktelig matt i lakken der den har rukket å tørke, men om det ikke er alvorlig rust, er det jo bare litt polering som skal til.
Jeg hadde styrt unna enhver T4 med automat, men vet forsåvidt flere som har bygget om til manuell, og til og med til syncro... så helt håpløst er det ikke selv om automaten havarerer.
Hjemmesnekret innredning, sikkert ex-handicap bil, kanskje tidligere bussregistrering i og med nødutganghammeren.
Fryktelig matt i lakken der den har rukket å tørke, men om det ikke er alvorlig rust, er det jo bare litt polering som skal til.
Jeg hadde styrt unna enhver T4 med automat, men vet forsåvidt flere som har bygget om til manuell, og til og med til syncro... så helt håpløst er det ikke selv om automaten havarerer.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
-
Aleksander
- Car: T3 Syncro GL 1.2 1987, Vr6 2.8 1998
- Phone: 91687098
Har vel blitt skremt nok nå..
Jeg har egentlig nok å drve med så jeg dropper nok denne.
Aleksander