luftkjølt til vannkjølt
luftkjølt til vannkjølt
er det mye jobb å bygge om? har 2.0 cu i t3 dobbelkabiner nå men kunne tenkt meg 2.1 liter vannkjølt. 
Re: luftkjølt til vannkjølt
Noen av de luftkjølte girkassene har vel lavere utveksling, sånn at du får "mye skrik og lite ull" med å bare bytte motor...
Og skal du bytte girkasse og, så er overføringen forskjellig på de tidligste bilene i forhold til en 112i.
Og så er det jo den åpenbare utfordringen med radiator og tilhørende kjøling.
Har du vurdert å selge den du har og kjøpe en som allerede er vannkjølt?
Og skal du bytte girkasse og, så er overføringen forskjellig på de tidligste bilene i forhold til en 112i.
Og så er det jo den åpenbare utfordringen med radiator og tilhørende kjøling.
Har du vurdert å selge den du har og kjøpe en som allerede er vannkjølt?
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Korte svaret er vel JA, det er mye jobb.
Tipset til Odd om å selge den luftkjølte og kjøpe en org 112i er bra, luftkjølt ligger bra ann verdimessig, så jeg vil ikke se bortifra å gå i pluss økonomisk da, istedenfor å bruke 10-15k og bruke masse tid og krefter på å bygge om...
Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
Tipset til Odd om å selge den luftkjølte og kjøpe en org 112i er bra, luftkjølt ligger bra ann verdimessig, så jeg vil ikke se bortifra å gå i pluss økonomisk da, istedenfor å bruke 10-15k og bruke masse tid og krefter på å bygge om...
Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
Høres ut som det blir overhaling av luftkjølt motor da. Bruker noe olje og går ganske dårlig, så må nok ut med motor uansett.
Blir uansett å beholde bilen, men takk for svar .
Hvor mye må en regne med å betale for overhaling av 2.0cu ? I deler da? Jobben fikse eg sjøl.