En av Erjo's gamle?

Ligner veldig. Hvor mange automatgira brun-brune busser kan det finnes... Husker ikke de refleksene på siden, men de kan jo ha kommet etterpå.Der Postmeister wrote:Norvegiabussen?

Mener det var det i Norwegia-bussen hass Erik.OddN wrote:Litt nyere seter enn den skulle hatt, men alt i alt et pent eksemplar.Der Postmeister wrote:Norvegiabussen?

Hmm da kjøper jeg den, så kan vi bytteOddN wrote:Ligner veldig. Hvor mange automatgira brun-brune busser kan det finnes... Husker ikke de refleksene på siden, men de kan jo ha kommet etterpå.Der Postmeister wrote:Norvegiabussen?
Fin bil er det i allefall. Litt nyere seter enn den skulle hatt, men alt i alt et pent eksemplar.
Hmm... Noe sånt kunne jeg ha funnet på å bytte Manfred-Coachen i...
Ikke frist meg over evne... Nå begynner Coachen å bli akkurat sånn som jeg vil ha den4x4syncro wrote:Hmm da kjøper jeg den, så kan vi bytteOddN wrote:Ligner veldig. Hvor mange automatgira brun-brune busser kan det finnes... Husker ikke de refleksene på siden, men de kan jo ha kommet etterpå.Der Postmeister wrote:Norvegiabussen?
Fin bil er det i allefall. Litt nyere seter enn den skulle hatt, men alt i alt et pent eksemplar.
Hmm... Noe sånt kunne jeg ha funnet på å bytte Manfred-Coachen i...
Men har dagdrømt litt om denne luft t3 'en![]()
Min to do liste på denne hadde vært følgene
-Rotiform Fuc felger
-Passe senk
-Chrome front og bakfanger med coach leppe foran
-Prosche 6'er
-også få tak i det gamle intriøret. Typ brunt skinn
Da hadde det blitt en kul retro city racer

Kanskje lurt. Det er like mange luringer på Mobile som på Finn, så hvem vet...Buss Marius wrote:Er det en tysk flipper som har kjøpt den av Stian? Kanskje man skulle sende Stian en PM og spørre om den ble solgt utenlands.