Trekt fra salg.
Trekt fra salg.
Trekt fra salg. 
Last edited by Dalland on 07 May 2015, 11:58, edited 2 times in total.
Re: Reimo camper, coach 1.9 MTDI Vurderes solgt for billig.
Har fått mange henvendelser på bilen men da jeg er veldig dårlig til å selge en bil jeg er glad i så har eg ikke fått svart på henvendelsene.
Oppfordrer dem som er genuint interessert i bilen til å ringe og helst komme på besøk og se bilen.
Her må kjøper møte opp med salgsmeldingen i hånden..
Til helga blir girkassen byttet så da gjenstår kun eksos før den vil gli gjennom eu godkjenningen.
Hvis du er i tvil, så er det bare å sette seg bak rattet og se hvor fort du kan miste lappen i en T3 camper på Norske veier.
Oppfordrer dem som er genuint interessert i bilen til å ringe og helst komme på besøk og se bilen.
Til helga blir girkassen byttet så da gjenstår kun eksos før den vil gli gjennom eu godkjenningen.
Hvis du er i tvil, så er det bare å sette seg bak rattet og se hvor fort du kan miste lappen i en T3 camper på Norske veier.
Ikke så enkelt å reise helt fra østlandet, sørlandet eller nordnorge bare for å SE på bilen, da. Bør vel bli enige om en pris og spesielt OM selger vil SELGE........ Her kan det se ut som om det er litt tvil om det siste....Dalland wrote:Har fått mange henvendelser på bilen men da jeg er veldig dårlig til å selge en bil jeg er glad i så har eg ikke fått svart på henvendelsene.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Det er selvfølgelig veldig forståelig.
Men det er et stort skille mellom å ha bilen ute for salg på forum og gjøre avtale om salg.
Alle som har kjøpt bil elelr annet fra meg tidligere vet at jeg er ærlig og til å stole på når det kommer til salg.
Men jeg har det for travelt til å svare på halvveis interesserte henvendelser, og ønsker at eventuelle kjøpere tar kontakt på telefon eller helst kommer og ser på bilen selv før dem evt prøver å prute på en allerede veldig lav pris.
Men det er et stort skille mellom å ha bilen ute for salg på forum og gjøre avtale om salg.
Alle som har kjøpt bil elelr annet fra meg tidligere vet at jeg er ærlig og til å stole på når det kommer til salg.
Men jeg har det for travelt til å svare på halvveis interesserte henvendelser, og ønsker at eventuelle kjøpere tar kontakt på telefon eller helst kommer og ser på bilen selv før dem evt prøver å prute på en allerede veldig lav pris.
-
hansstef
- -

- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
Jeg bor ikke så langt unna. Hvis noen er seriøst interessert så kan jeg sikkert få tid til å gå over bilen.
Håkon; får vi til dette i lokale på Breistein. Vil helst gjøre dette tørt
Håkon; får vi til dette i lokale på Breistein. Vil helst gjøre dette tørt
Hans Sæle
Ingen problem det, bilen har stått lagret der i flere måneder nå og skal opp på bukken hele lørdag og søndag for girkasse bytte.
Nå er girkassa byttet, og stigtrinn samt skinnen til skyvedøren byttet/sveist så nå kan den trekkes fra salg!