1995 Multivan Allstar 2.4 D 7 seter SOLGT

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
hypomac
-
-
Phone: Niellveførtifire315

1995 Multivan Allstar 2.4 D 7 seter SOLGT

Post by hypomac »

Image
Km stand 239000
Bilen har 7 seter nå,men er reg for 8 og har dette setet+2klappseter(Trenger grundig rens etter å stått i fuktig kjeller)
Følger med piggdekk med bra mønster og masse pigger,bilen står på sommerdekk som nok bør skiftes pga lite mønsterdybde, i løpet av året.
Årsavgift selfølgelig betalt.
Eu ok til juni 2015.
Bilen har litt zinkslipp rundt håndtak og noen småbulker + ein solid bulk under eine kanalen.
Trenger oljeskift.olje,filter og ny bunnpanneskrue følger med.
Vi har hatt bilen siden oktober 2012
Den har fungert topp,unntatt at eg har bytta gløderelè,men feilen kan skyldes dårlige kontakter i tavla,for problemet har oppstått 2 ganger med nytt relè i vinter.Hjelper å rikkle på releèt.
Drypper litt olje fra motor iblant.
Har madrassen og stativet som trengst for å lage dobbelseng.
Stereo m/Cd veksler
Registerreim,pumpereim,vannpumpe,tetninger på kam og veiv bytta 7/2-2011 kmstand 206 000 ved Meca Åfjord
Meir utfyllende info lenger ned i tråden

Bruksverdien er forsåvidt suveren på bilen,men ønsker å satse på et anna prosjekt

Prisantydning: 20 000,-/bud blir vurdert

Image
Image
Image

Image
Image
Eg la bilen ut for salg her på forumet i vinter,men då eg skulle vaske og klargjere bilen for salg oppdaga eg at treplata bunnen av bilen var trekkt med vann. Såg ut til at det var mest ved venstre sidevindu,så eg ribba panela der og fjerna seter tepper og gulv for vask.

Image

Rannt vann nedover veggen når det regnet så eg tok ut ruta og limte den,MEN lekasjen er nå redusert med kanskje 80% kommer fortsatt inn litt vann så eg har borra drenering ned i kanalen på laveste punktet under vinduet.
Laga ny tredørken og limte plasten oppå igjen.
Image
Image
Last edited by hypomac on 08 Jul 2014, 18:47, edited 1 time in total.
Caravelle 2.5 TDI GL 97mod kort 9 seter
Nissan Leaf Tekna 2013
hypomac
-
-
Phone: Niellveførtifire315

Re: 1995 Multivan Allstar 2.4 D 7 seter

Post by hypomac »

Prisantydning: 20 000,- eller bud
Caravelle 2.5 TDI GL 97mod kort 9 seter
Nissan Leaf Tekna 2013
Post Reply