Har et lite prosjekt på tapetet, men skulle gjerne hatt bistand av noen her til et breddemål?
Yttermål på bredden på skillevegg i lang T4 kombi?Plata er jo såvidt jeg husker helt rektangulær? Så hvorsomhelst fra høyre til venstre eller omvendt Og kanskje også bredden helt nederst på gitterdelen, for den er vel en cm eller to forskjøvet innover?
Og om noen lurer er det ny frontvegg til en tilhenger (ikke i full høyde). Og har noen en vegg stående de vil bli kvitt (og måla passer mitt behov), kan vi godt diskutere en pris
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
Da får du hente den når det passer for begge parter, Neergård. Hvis jeg skal til det kalde nord kan jeg forsåvidt ta den med i samme slengen, men det har jeg ingen planer om på det nåværende tidspunkt. Hvor mye kan du tenke deg å punge ut med? Jeg har også et par andre deler til T4 (og T5) på lager.
Theodor: Den står innenfor en del andre greier, så jeg tror ikke jeg bryr meg om å lete den fram bare for å ta mål.
Det går an å drikke alkohol uten å ha det morsomt!