Ser det derfor som eneste løsning å gå for T4 Caravelle 2.5 til rundt 60-80000kr. Kan godta både litt småriper og kilometerstand rundt 250 00km, men vil ha en teknisk god og praktisk bil.
Seteløsning derimot klarer jeg ikke å bestemme meg for.
Har ei datter på et år og har dermed et relativt stort bakovervendt barnesete og alltid vogn med på tur.
6-seter kombi er praktisk med MYE plass baki , men litt trangt i 4- seteren og da spesielt å løfte inn en unge i setet (eller?). Renoverer huset så er ofte på byggvarehuset og fyllinga. Da er det store varerommet kjekt. Flest kombier til salgs veier også for....
9/10-seter derimot virker litt mindre kassebil med mer behagelige seter bak og litt mer fleksibel på seteløsning. Liker 3-seteren bak og da muligheten for å ta bort den fremste 3-seteren for litt "Multivan følelse" når en er på tur. Ser da eventuelt for meg å bytte sidepanelet med et fra Multivan for å få bordet. Svingunderstell vil da også bli aktuelt på enkeltsetene fremme. Mister dog mye lagringsplass med 9/10-seter.....
Men hva sier dere som har 9/10 vs 6 seter. Hva er deres beste argumenter for/imot???? Barnesete, barnevogn, feriepakking, tur +++???
Drømmer om Westfalia Multivan, men det blir ikke nå.........
(Ps, dette skal være en familiebil, så dere vil nok ikke se senk, store hjul og den slags som på alle mine tidligere biler.......