92' syncro TD selges i deler eller som hel bil

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
aka_stian
-
-
Car: T3 1992 AAZ

92' syncro TD selges i deler eller som hel bil

Post by aka_stian »

Det er med tungt hjerte jeg annonserer at Syncroen nå skal vekk.
Planene har vært mange og store, men innsatsviljen og priorteringen lav. Det lar seg ikke lenger forsvare å la den stå på lagring til en høy pris i leid garasje.

Bilen er en 92 syncro, originalt JX, men ombygget til 1,9 TDK AAZ. Førstegangsreg januar 92 mener jeg å huske. Norsk bil, Voss-registrert. Regnr DF90428, avregistrert siden oktober i fjor. Ingen heftelser, men skulle vært Eu-godkjent 08/2012. KM ca 245.000

Standard blå-grå kombiinnredning. Forseter med armlener. Av etterspurte deler som står på bilen for øyeblikket kan det nevnes turtellerinstrument, bolt-on svingunderstell på begge forseter, skyvevindu venstre side, trekantvindu med vipp, el.speil (ikke koblet). Frontruten er kun gått et par tusen km.

1,9 AAZ, med sperre foran og bak i fungerende stand. Mye nye deler i motor, men mister olje til kjølevannet.
Bilen er i kjørbar stand og vil nok klare kortere transportetapper (1-2 timer?)

Karosseri er i relativt dårlig forfatning med rust på kjente steder. Følgende må byttes pga rust: Skyvedør, begge stigtrinn, høyre bakskjerm, venstre kanal. I tillegg til diverse skjøterust og småbulker.

Planen var å bygge safari-style bil for langturer. Har i den anledningen handlet inn mye gromme deler som:
Takgrind (ny)
Stige (ny)
kufanger, type stor
project zwo lykter, baklamper, blink
audi-felger
hevesett (Old man emu dempere)
skivebremskit bak.
Audi s2 bremser front
diverse carat innredning
+++

Det er først og fremst bilen som må vekk grunnet leiekostnader. Salg av andre annonserte deler blir avklart på senere tidspunkt. Håper noen vil forbarme seg over denne til tross for at den trenger et strøk eller to for å bli brukbar. Dersom ingen ønsker å overta hele bilen ser jeg for meg å selge motor/gir/drivverk for så å la bilen gå i pressen.

Når det gjelder pris må jeg bare sette 'bud ønskes'. Har ikke gjort meg noen tanker om hva bilen går for da det er mer realistisk at folk kun er interessert i deler. Er åpen for prisforslag, vi blir helt sikkert enige.

Utrolig hvor vemodig det er å legge ut en slik annonse på syncroen. Hadde jo så mange planer...
Noen bilder av stakkaren der den står:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Prøver meg samtidig på et siste langskudd...
Dersom noen har lokaler i bergensområdet hvor jeg kan lagre caravellen for en rimelig penge er det bare å skrike ut. Jeg ønsker egentlig ikke å kvitte meg med bilen.
Stian H...
92' Caravelle T3 Syncro
92 Passat VR6
olemarius
Car: T3 1990 syncro
Phone: 48148004

Re: 92' syncro TD selges i deler eller som hel bil

Post by olemarius »

Hei.
Kjøper gjerne gangster capen av deg hvis du vil selge den...
M.V.H. Ole Marius
OddN
-
-

Post by OddN »

Har denne motorbeskyttelsesbøyle av denne typen:

Image

Ref diskusjonen i denne tråden: http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=36569
henning123
Car: vw t3 syncro 1.9 gtd

Post by henning123 »

hei med deg hva skal du har til den motorbeskutelse og el. speil :)
Post Reply