Etter ca 6 effektive ? arbeidstimer er nå min t3 den første i Norge med elekrisk servo styring
Monteringa tok lengere tid enn jeg trodde ,det var trangt å få tilpasset.
Måtte kutte litt i plastdeksel på venster side varmeapparat.
Kutte litt i dashbord underkant.
Selve rattstammen blei enkelt erstattet med den gamle.Alt arbeide der foregår på innsiden av torpedoveggen.
Skru ut 3 skruer og brett tilbake plastmanskjetten så ser du hva du må gjøre
Jæklig trangt å smette ecu oppunder kabelkaoset fra fabrikken...litt for korte kabler på selve power motoren synes jeg...be om lengere kabler hvis du satser på dette...
Ellers blei det oppstarts problemer som ble exra hefting da dynamoen ikke leverte høy nok spenning!!!!!
Satte inn 15v regulator og da satrer fandenskapet
Du må tre på en "hull" ring som leveres med kitet på en av bakakselene ,dette gikk smertefritt , i tillegg så skal det settes på en sensor som er magnetisk som plukker opp signal fra hullringen ...den regulerer power til styringa etter hvor fort du kjører.
W uttak må du ha for det sender og signal til ecu...klipse innpå grønn kabel hvis du har eller få tak i dynamo med w uttak.
Manualen som fulgte med er helt ok ta deg god tid å lese den !!
Absolutt alt som trengs for denne modden følger med i kitet.
Ultimate gir IKKE garanti på noen deler hvis du installerer selv...det kom ikke fram ved bestilling obs obs !
Vær helt sikker på at du har koblet alt riktig...ikke rom for "smoke test" her
Ikke kjørt på landevei ennå ...kun konstatert at servo virker i gårdsplassen min....må stripse endel kabler og sette ting på plass. Men teknikken fungerer.
Det må og skjæres i plastdekselet for tilpassing til den nye rattstammen.Mal følger med.
Kommer tibake med oppdatering etter landeveis test forhåpentilgvis i morgen.
Tillegg:
powermotor er fra GM så er sensor på bakaksel...ecu er fra mitsubisssshhii....kremt hark

Westfalia 86 høytak...Lækkert med 1,9 TDK ..
Radioamatør kallesignal LA2RRA.Medlem Norsk Radio Ræleliga.Tlf 004799784948