Dvd skjermer i Multivan

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
MrMorten
Car: VW Multivan 2003

Dvd skjermer i Multivan

Post by MrMorten »

Hei.
Er det noen som gar en genial løsning på hvordan feste dvd skjermene til ungene i baksete på multivan med bord og skap.

Ok. skjermen på siden dær bordet er, er jo grei å bare ha stående på bordet. men er det noen forslag på andre siden dær det er skap med vask..

Hadde ikke løst til at ungen skulle sitte med den i fange over hele kjøreturen i sommar.
Multivan 2,5tdi 2003

Transporter 2,4Syncro 93 (er gåd vidre i arv i familin)
Bex
Car: T4 1992
Phone: 48356367

Re: Dvd skjermer i Multivan

Post by Bex »

er vell en del varianter, sugekopp fester, sånn man bruker på flisene i dusjen, spenne noen lastestropper\skireimer rundt skapet for og henge den opp.

2 ideer som ikke ser pene ut, men kan vell være funksjonelle
Neergård
-
-
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848

Post by Neergård »

Vip-"variantene" har ofte en nedfellbar i takbjelken ved forseter, kan jo være en løsning med en større en der istedet for 2 mindre, såfremt det er aktuelt med samme film vel og merke...

mvh Frode Neergård
sent fra min HTC med Tapatalk 2
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

Ettersom dine unger er såpass gamle/store at de kan sitte forovervendt, er det vel strengt tatt bare langskapet som byr deg på problemer og ikke passasjersetets nakkestøtte.

Jeg prøvde montere NextBases Click7 Duo Lite Duo deLuxe på den lille døra som vender bakover på langskapet men jeg kom ikke helt til noen fortrolighet med å ha ting der - og dette var kun ifm testing siden jentungen enda har noen år igjen til barnesetet hennes kan snus framover - skjønt, hun er vel for stor for setet til den tid og jeg ender vel opp med å bytte :wink:

Du får med letthet festa spiller på nakkestøtta til passasjersetet på normalt vis. Eneste ulempa er at skjermen kommer noe langt unna baksetebenken.

Å kjøre med bordet oppslått står det vel etpar epistler om i Multivanens instruksjonsbok, om jeg ikke husker feil. Jeg har jo solgt min Multi og kjører California for tiden, og der er det en definitiv No Go! å ha bord oppe.

-Av trafikksikkerhetsmessige hensyn, selvsagt.
Post Reply