demontere interiør i -95 bus

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Kay magne
Car: t4 -95 mod, t4 syncro, subaru legacy, ford taurus
Phone: 45130249

demontere interiør i -95 bus

Post by Kay magne »

Har i dag "rensket" min gamle syncro for seter og startet med å sette inn i min "nye" bus. fant jo selvsagt ut underveis at teppet måtte beskjæres, gulvet måtte borres hull i. Og at seler måtte flyttes over... hrmpf!! er det noen rekkefølge på hva slags deksler som skal av først?? :? litt redd for å ødelegge noe på min vei... (har en liten tendens til å DRA litt HARDT når ting butter) Å det er jo litt dumt fra tid til annen :evil:

må sette inn de fire bakre selene. Altså to til bakre rekke og to til midtre rekke...

Må innrømme at mitt hjerte har altid tilhørt japansk førsteklasses SUBARU.
Men som trebarnsfar og aktiv innen det meste av fritidsaktiviteter. Både med hestehenger, motorsport, hockey osv. Så finner jeg meg i en situasjon der jeg selvsagt har både en legacy stv og en caravelle bus :D og er meget fornøyd med det :D :D
Behov for en bil til er ikke det samme som å ha lyst på en til... Vistnok!?
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Re: demontere interiør i -95 bus

Post by Der Postmeister »

regelen er veldig grei: det du tar av først, er det som skal på plass sist ved montering. ;)
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Stian
-
-
Car: 2004 Multivan

Post by Stian »

Når du river ut ;) panel gir det meste seg selv egentlig. De fleste panel ligger over hverandre i overlappende skøyter - mao; noe må nødvendigvis av først før du får av akkurat det panelet du vil ha av. Og ikke riv. Noe sitter som faen, men å la iver/sinne ta over går bare en vei.
Lykke til,
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
Kay magne

Post by Kay magne »

takk for tilbakemeldinger :)

Siden det er morsdag, så ble dagen litt slow :wink: hittil. Måtte jo tross alt diske opp med god frokost, blomster Og bake sjokoladekake mens unga tegnet kort :D :wink:

Hehe. Men nå går vel turen ut for å ta fatt på demontering av interiør. Og jeg skal huske at det er greit å ta det med ro :lol:

Har litt tanker for denne bilen min også. som lyd og bilde for store og små :wink: Men ser inne her at de fleste senker bilene sine... det ser jo bra ut :D det skal sies! Men er jeg virkelig alene om å "bevare" litt bakke-klaring? hehe Liker å ha muligheten til å forsere fartsdempere og litt utmark uten at understellet mitt henger i en tynn tråd :D

Syncroen min blir vel hentet av kjøper i løpet av uka. Subaruen har fått litt godt stell med oljeskift hist og her siste uka. Taurus står ute og venter på sin nye eier som snart dukker opp :D

Så da er snart innkjørselen min romslig igjenn med bare to biler, båt og 3 atv-er :o hehe.

Men er det noen som har gode tips til montering av dvd skjermer i taket på min t4 8 seter kort type?
Kay magne

Post by Kay magne »

Da er alt av seler på plass :D

Og nesten ikkeno plast avgått med døden :D

Så da magnler bare de siste setene bolter. Bare venter på at drillen er ferdig ladet :D
Post Reply