T3 Caravelle Coach 1991 2,1 DJ automat. Bilde fra bilen innvendig. Se ellers min blogg!

Jeg liker biler med original lakk, selv om lakken på denne bærer litt preg av å ha blitt vasket mye i vaskeautomater. Plasten skal shines opp, men det blir på en enkel måte det også. Gjelder å finne plastlakk i riktig farge og shine opp spoileren, så blir dette bra nok. Bilen står jo nå i en tørr garasje, så det har ikke hast. Står den tørt, vel så står den godt og ruster lite.Caravelle-Kai wrote:Synes absolutt du kan kalle denne prosjekt, Erik!
Får du tid, lyst og penger blir det kanskje ny lakk og shining av plasten også?
Ingen andre planer enn å beholde den som en vanlig, standard coach. Det eneste jeg skal gjøre med den er vel å montere noe vippevinduer og litt teknisk fiks, så blir det bra! Denne er EU-godkjent til juni 2012OddN wrote:Gratulerer med en av Norges nyeste Coacher. Og jeg er helt enig med de andre her, bilen fortjener en prosjekttråd. Et prosjekt kan jo være så mangt, regner med du har noen planer med bilen.

Hiver meg på, gratulerer med en flott Late edition T3 CoachOddN wrote:Gratulerer med en av Norges nyeste Coacher. Og jeg er helt enig med de andre her, bilen fortjener en prosjekttråd. Et prosjekt kan jo være så mangt, regner med du har noen planer med bilen.

Der Postmeister wrote:Aaaargh!
Jepp!!!!! Grrrrrr...!!!!!Rapidspeed wrote:![]()
![]()
Der Postmeister wrote:Aaaargh!![]()
![]()
Godt jeg har VENNER! Kjører coach så det suser om dagen og det funker helt utmerket. Gjenstår litt teknisk finish før vinteren, men den går som ei kule nå også.jakob wrote:caps er et must, er ikke fint uten

Tror Doka med vinsj, blinklamper OG g-caps kan bli kult jeg.Rapidspeed wrote:... noen (sprø) mennesker setter på gangstercap... vi andre(like sprø, men på andre områder) monterer vinsj og blinklamper på taket på dokaen sin......![]()
![]()
![]()
Aner jeg en angrende selger på Tynset? Kanskje jeg selger den en dag. Interessen er der....... Jeg har hatt forespørsler allerede, ja. Tjohei....Caravelle-Kai wrote:Tror Doka med vinsj, blinklamper OG g-caps kan bli kult jeg.Rapidspeed wrote:... noen (sprø) mennesker setter på gangstercap... vi andre(like sprø, men på andre områder) monterer vinsj og blinklamper på taket på dokaen sin......![]()
![]()
![]()

På tide å få begge bilene inn i signatur-bildet ditt kanskje?erjo wrote:Jeg har en T3 med og en uten gcaps.

veeel... 2 av 3 er vel det beste i dette tilfellet..Caravelle-Kai wrote:Tror Doka med vinsj, blinklamper OG g-caps kan bli kult jeg.Rapidspeed wrote:... noen (sprø) mennesker setter på gangstercap... vi andre(like sprø, men på andre områder) monterer vinsj og blinklamper på taket på dokaen sin......![]()
![]()
![]()