Da har jeg lekt litt med ruteplanlegger.
Fra Oslo til Göteborg og deres versjon av Kielferga, avreise Oslo ca. 11 - 12 på torsdag den 3. mai, avgang med den svenske Kielferga 1900.
Oslo - Gbh - 290km, 3,5 timer
Ankomst Kiel fredag, ute i friluft 0900 og så raka vegen til Camping und Ferienpark Teichman, Zum Träumen 1A, 34516 Vöhl-Herzhausen etpar timer sør for Hannover.
Stopp i området Hannover kan sikkert gjøres men jeg ser for meg å kjøre low budget å bare reise til og fra stedene & slappe av etter ankomst
Ca. 4.5 timer langs Autobahn 7, ca. 460km.
Retur for min del blir søndagen, båten går fra Kiel 1900 så da kan man jo se selv hvor mye man vil kjøre i ett og når man må ivei.
Ankomst Göteborg blir mandag 7. mai 0900 så får man rundt fire timer tilbake til Oslo igjen på en avspassert fin kjøredag.
Det er påmeldt omlag 180+ til dette så langt, og flere av dem skal jo også over til Malvern i september for Vanfest (nei jeg døper ikke om Vanfest til Busfest). Selv om årets tema i Bullidays blir "dei glade 70åra" med blomster og farger og what not, så ser jeg for meg man kan stille mer på sidelinjen som observatør
Mitt første utenlandstreff, forhåpentligvis ikke det siste - husk at i Edersee var det i 2010 20.årsjubileum for T4, så da er vi vel usle tre år unna 25.årsjubileumet på samme sted, tenker jeg
Jeg legger egentlig ikke opp til noen fellestur som reisefølget som drar til Maikäfertreffen gjør, jeg bare legger ut reisetidene, distansene og tidsperspektivet så kan folk se om det er noe for dem eller ikke. Jeg får meg treffmerke på Vidvandre og taxfree på returen