Det er en del om dette på forumet men kan ikke finne noe om hva som er det beste valget av dempere og fjærer til Multivan T4 2003mod Syncro ønsker å få den stødigere, for nå virker det som den skal tippe på svingete vei
Mvh
Rune

Det er det jeg også lurer på.Rikskringkastingen wrote:Det finnes vel åtte forskjellige originalfjærer til T4, Martin. Et par spesialfjærer for California og ambulanser, to forskjellige til pickup/doka, og fire forskjellige til kassevogn/buss. Det er de med grå fargemerking som er vanlige på VR6. I delekatalogen står de oppført for biler med sportsunderstell og senket understell. Delenummer 701 511 105 L. Men jeg tror nok ikke de senker så mye som 40mm.

Det har jeg gjort på min bil, + HR senke fjører. Jeg har de største stabstagene fremme og bak. Meget braMartin Sandvik wrote:Om du ikke skal senke vill jeg ha kjøpt orginale fjærer på vw samt Bilstein B6 dempere framme og bak, oppgradert til kraftikste stabstag framme og montert stabstag bak, kostnad ca 15-20 tusen
skal du senkes e bytter du fjærene ut med H&R

Vår erfaring er at de fleste caravelle, multivan og transporter er levert med disse. Har riktignok stort sett erfaring med d/tdi.runeoev wrote:Da var nye fjærer kjøpt. Det viste seg at det var Rosa 701 511 105 M som er orginalt på vår Multivan.