Gratulere og velkommen til forumet, jeg derimot er ikke misunnelig, for jeg har sånn
Denne ser fin ut, men litt rar kobling av nytt og gammelt, med Coach fanger forran, men gammel bak. og Sørafrika grill nederst. De større forskjeller på min, som er juni -85 er at jeg har 2m lang hylle over kjøkkenbenk, og skap, og at det store skapet på V. side bak, ser ut til å være 2 separate, mens min er i ett stykke, men med dører på samme sted. Jeg har også "lokk" over kokebluss og oppvaskkum.
Sitter nå med en brosjyre, fra Trufa forran meg, bilen din er så lik, at man kan tro det er samme bilen som er avbildet i brosjyren, men jeg trodde min brosjyre var fra ca -84. Bilen i brosjyren, har samme stripe som din, men din virker å være med bredere striper, men i samme farger. Er stripene dine lakkert eller er det folie? Jeg ser også at du har campingvinduer, med dobbelt glass, noe jeg ikke har sett på Reimo campere i Norge.
Det ser ut som du har stor utsparring rundt skyvedør håndtaket, mens min har liten. Hva er registreringsdato på din?
Noen som vet?:
Er disse stripene "Trufa-striper"?
Eksakt når kom endringen på skyvedøren?
Er det mange Reimo med "camping vinduer" altså med dobbelt glass, alla Westfalia?
Kommer du på et treff, jeg også kommer på, så kan jeg ta med brosjyren (har ikke scanner)
Velkommen til Reimoklubben
Marius