Tilbakemeldingene er positive men de må bare få sjekket opp hvilke kostnader det er snakk om først for leie av banen.
I forhold til Snertingdalen er det vesentlig mer kummelige forhold her, kort sagt hver og en må passe på sitt hva gjelder varme, strøm, sanitære forhold osv. Ved banen finnes det kun en stor byssje som en kan fyre i. Ikke strøm, vann eller annet. Jeg har 2 2,5 kW aggregater som jeg kan ta med så får en i hvertfall lys og kan kjøre kompressor mm. Skal også se om vi kan få ordnet overnatting/samlingsplass ved mitt garasje slik at vi kan få strøm til bilene, alternativt om vi får samlet folket rundt om her og og innakkordere de som kommer.
Som sagt p.t vet jeg ikke hva dette vil koste totalt, men opplegget er at vi kjører i regi av 4X4, dvs under NBF reglementet med lisens. Denne vil koste 50kr/pers og dag. Dvs per person som skal sitte med i bilen. Da gjelder NBF´s forsikring hvis noe skjer. I tillegg kommer baneleie og litt annet småting som vi ordner med,type grill, pølse mat osv. Vi kan få ordnet med lunsj og eller middag fra carteringen på SPAR i Svarstad. Skal sjekke dette også når jeg vet prisen på banen.
Men det viktigste er at for å kunne få til dette så må det finnes et interesse i å delta, så når jeg vet kostnadene så blir det bindende påmelding med forskuddsbetaling og med forbehold om om at det innstilles hvis vi ikke blir mange nok.
Dato er tenkt første helgen i februar dvs 4-6 februar.
Så er spørsmålet hvor mange som kan tenke seg å komme.
Vorde greit hvis dere angir interesse om delta her initialt så har jeglitt hum om hvor mange som kan tenke seg det. Såvil det bli bindende påmelding inn på nyttåret.
Og ja, hvis noen kan tenke seg å hjelp til å organisere, så er jeg takksom for det.
Spørsmål skal jeg svare på så godt jeg kan
"You´ve got to love a SYNCRO - it´s the law"