Verksteder som kan rekommenderes

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Erik
-
-
Car: T4 Caravelle 1996 2.4 D 9 seter

Verksteder som kan rekommenderes

Post by Erik »

Jeg tenkte det hadde vært praktisk om alle kunne skrive her hvilke verksteder dere synes gjør et bra jobb (så man slipper lete runt på en masse forskjellige tråder i forumet).

Jeg har bra erfarenheter fra:
Oslo området:
Bilverksted:
Rommen bil derfor at mekanikeren der selv har en Caravelle som han mekker på. Hyggelig fyr som gjerne forteller om hva han har gjort for reparasjon på bilen din og hva mere som kan sjekkes/repareres og tips for å få bilen å gå bedre.

Antirust:
Saga antirust. Jeg fikk prate direkte med han som skulle utføre jobbet på bilen (som har flere tiårs erfaring av å rustbeskytte biler). De ga meg bilder og veldig bra tillstandsrapport. Når de oppdaget et rusthul i en kanal ringte de meg og sa at de kunne ordne alt og ga meg dessuten et bra pris på arbeidet.

Gi gjerne tips på verksteder i Sverige og Polen/Baltikum.
SantaClaw

Re: Verksteder som kan rekommenderes

Post by SantaClaw »

Bilhuset Sandnes (Nissan ved Kirkenes) God service/kompetanse/kvalitet på arbeidet.

Micke's bil & Motor i Härnöysand (Sverige) gjorde en utrolig service vennlig jobb når jeg tilfeldigvis fikk hjullager havari i området. De skiftet lageret på timen, samt tok "sommerpris" for å hjelpe en stakkars Normann i nød. http://mickesbilomotor.se/
- 2003 GMC Sierra 2500HD 6.6 Duramax
- 1984 Subaru Justy 1.0 - 4x4 - 3 cyl, 54 bhp, 80 nm, 770 kg :P
- 1973 Opel GT "Racing" 2.0i-8v
- 2009 Polaris IQ 600RR

Alt av VAG er solgt :)
Post Reply