Norsk bryteforbund ??
Fant litt om dem her :
"4x4 Drivers Norway er en klubb for folk med interesse for firehjulsdrevne biler og lovlig kjøring i terreng. Klubben omfatter alle merker og har ingen preferanser.
Vi er så heldige å disponere vårt eget lille naturskjønne område plassert i nærheten av Svarstad sentrum, som er regulert vår type aktiviteter. Det er som oftest utegrilling ved de fleste arrangementene våre, så det er bare å ta med seg noe som kan grilles og slå seg ned rundt bålet vårt. Ved større konkurranser så har vi åpen kiosk, som dekker primærbehovene.
Det er månedlige treff i vårt kjørefelt og vi ønsker nye og eksisterende medlemmer samt skuelystne alltid velkommen.
Kjøreområdet vårt passer alle typer kjøretøy med 4-hjulstrekk, ifra helt originale biler til de ekstremt modifiserte.
Deler DU vår interesse, så kom og se. Disponerer du selv en 4-hjulstrekker er du hjertelig velkommen til å kjøre hvis du selv vil.
Det blir også arrangert både bil-trail og formula løp i vårt kjøreområde hvor vi også ønsker folk velkommen til å se de utroligste kjøretøyene ifra helt originale til totalt ombygde forsere seg gjennom de hinder og utrolig krevende trasseer."
For kort varslingstid for min del, jeg nøyer meg med Gullrekka, Lottotrekning og opptak av Borgen
-Men hadde jeg den T4 DOKA syncroen vi snakka om med mitt antall sperrer, og div ekstraaustier så kanskje, kanskje...