Bilen er en 2.4 sugediesel, som har tjent meg godt i nesten tre år. Den har holdt ut alt fra husbygging (med last og rot), henger med 3 tonn på og lange bilferier (bla. danmark på kryss og tvers.)
Planen er å sette på RS4-fangere, sportgrill og RS4-felg (235/40/18). Den skal foreløpig sleppes ned kun 40mm, siden det er en familiebil.
I tllegg til pynting skal jeg også sette inn tredje seterad, slik at det blir en 8-seters personbil.
Jeg begynte med å ta ut alt av deksler bak i bilen for å få opp feste til beltene.
tok selvfølgelig ut skilleveggen også. den er faktisk solgt gjennom forumet allerede. Det er jo bra, for jeg visste liksom ikke helt hvor den skulle pakkes vekk hen.
Etter mye plunder med dekslene var de av og beltene var oppe på en drøy time. Dekslene fikk jeg satt ordentlig på plass og de sitter bedre nå enn før. Bråker mindre (knirk er vekk under kjøring).
den ekstra seteraden fikk jeg skrudd inn på ca 3 timer. litt slit, men likevel fornøyd. har jo ikke gjrt dette før.
Så det er så langt jeg er kommet. Nå venter jeg bare på delene fra Martin. Kjekkeste biten gjennstår........
Kommer fler bilder av bilen innvendig etter setebyggingen, kona må bare komme heim frå tur. knipse knipse!