Skal vel inn under annlegget?
Er det mye arbeid?

den så genial ut noen som hvet om det er å få takk i noe alla til 97mod?????????

de lange her på forumet kjøpte en sån og der er hula til koppene fram mot front ruta og der får han ikke oppi 1\2 liters brus flasker det er på en 96modStein wrote:Vil heller anbefale en slik fra nettbutikken til Martin. Så slipper du at noe er i veien for radiobetjeningen.
Jeg har en slik, og til den er mobiltelefonholder festet, og HF settet er koblet til den. Kaffekoppen står glimrende, og det samme gjør 1/2 litersflasker.

er vel bare og snu den,om det går?? hehetherkildsen wrote:de lange her på forumet kjøpte en sån og der er hula til koppene fram mot front ruta og der får han ikke oppi 1\2 liters brus flasker det er på en 96modStein wrote:Vil heller anbefale en slik fra nettbutikken til Martin. Så slipper du at noe er i veien for radiobetjeningen.
Jeg har en slik, og til den er mobiltelefonholder festet, og HF settet er koblet til den. Kaffekoppen står glimrende, og det samme gjør 1/2 litersflasker.

Jeg har en sånn en i bilen og jeg har koppehullene inn i bilen. Den ser i hvertfall veldig lik ut.therkildsen wrote:de lange her på forumet kjøpte en sån og der er hula til koppene fram mot front ruta og der får han ikke oppi 1\2 liters brus flasker det er på en 96modStein wrote:Vil heller anbefale en slik fra nettbutikken til Martin. Så slipper du at noe er i veien for radiobetjeningen.

Jeg kjøpte min for 50 kroner hos Røsness Bilopphoggeri i Halden.....de hadde en bil til der i forrige ukr..Bandit wrote:Er foresten også på jakt etter ny kopp holder som er montert på passasjer setet framme,ned med golvet.Noen som har en sånn?

Tom Bringsvor wrote:Jeg kjøpte en slik av Martin til en 2001 TDI Transporter som jeg snudde, det er bare litt fresing/filing/sliping som skal til.