Det er nok voltmeter. Finurlig løsning med målerne. Bra plassering egentlig. Veldig oversiktlig
det er biltema sin turbotrykk måler med volt meter. en fiffig sak men stoler ikke helt på den.
den viser 0,1 på tomgang vist eg trykker på bremsa. er nok strømfallet som gjør utslag.
ja eg syntes det ble for harry og sette dem i a stolpen. så da måtte det bli der og eg ser lett ka som skjer;)
1981mod vw lt35 bobil
1981mod vw lt35 bilberbingsbil
1997mod vw transe 2,5tdi
2005mod vw transporter 2,5tdi 4motion lang og blå
1985mod vw golf2 vr6 turbo rslykter recardo intriør og 0 rust
1986mod vw golf2 syncro 1,8l 20v med stor turbo og datasprut
eg bare borret hull med hulsagen og limte fast deler i fra en colaflaske og sparkel oppå.
men her enn dagen så begynte den og skrangle og skrape noe sinnsykt og eg stoppet den og fant ut at her er det noe gæli. og jammen hadde eg rett. bildene får tale for seg selv.
den store biten lå der når eg tok av reimhjulet. og reimhjulet er nå 2 biter om tusen små gummibiter.
regreima hadde self hoppet over så den måtte settes rett på igjend. (skal byttes selv om den er 4 månder gamel)
jævligt iriterende at det er en slik møkkapatent på dette. har set biler som har fått totalras av dette tidligere.
1981mod vw lt35 bobil
1981mod vw lt35 bilberbingsbil
1997mod vw transe 2,5tdi
2005mod vw transporter 2,5tdi 4motion lang og blå
1985mod vw golf2 vr6 turbo rslykter recardo intriør og 0 rust
1986mod vw golf2 syncro 1,8l 20v med stor turbo og datasprut
Det er lett egentlig,ihvertfall med tanke på å måle trykket.Litt meir knot å få strøm til lyset,men eg stjel strøm fra stereoen til min måler.
Bilxtra selger denne typen 349,- Følger med y kobbling for trykket.Strømmdelene finner du hos biltema clas o osv. Du treng berre laske lyset,så Y kobbling på det og gjer susen. Eg kappa den slangen (den tynne) som går fra ladeluftkjølaren og kobbla på der.
Stakk slangen inn i pedalområdet og stripsa den opp til målaren.