Da kan man vel kalle seg offisiell cruisecontrollhobbymontør
Det begynte med at jeg ikke fikk av pluggen til airbagen, men struntade i det

løsnet muttera og tok av rattet med pluggen i

Ellers var det egentlig bare rett fram. Litt skruing og litt avplugging. Så var det bare å bytte hendelen. Enkelt...

Det verste med hele opplegget var faktisk å finne denne pluggen som skulle ligge inni dette ledningskaoset....

men jeg fant til slutt helt innerst noe som lignet på de fire ledningene som jeg holdt i hånda

Blir bra dette her tenkte jeg.. Men det skulle vise seg at det ikke var så enkelt alikevell...

Jaja, alt på plass. På tide å prøve dette for å se om det er aktivert fra originalen.. Setter på minusen på batteriet, setter så inn nøkkelen og vrir om... WHAAAAAAAT... ingenting skjer...

Hva i allledager har jeg gjort nå? Har jeg kommet borti ei ledning eller tatt ut noe jeg ikke skulle.. Kan ikke huske at jeg tok ut noen ekstra ledning.. Jaja, av med alle deksler og ut med relepanelet for å se om det er noen ledninger som ikke er tilkoblet.. Nei, alt så bra ut... Men plutselig gikk det opp et lys for meg... startsperre... hmmm... kanksje det... først lukket jeg igjen alle dører og låste dem med bryteren på nøkkelen, men nei. Så satte jeg på rattlåsen, satte i nøkkelen og låste opp, fjoh.... Der virket det gitt.. Startet opp, men.. turteller virket ikke og i tillegg kom oljelampa på, hva skjer.. Av med alt jeg hadde plugget i.. nei samme nøden.. Satte alt på plass og prøvde noen ganger til, plutselig etter fjerde eller femte forsøket så funker alt

Herlig

Nå er det bare å finne noen som kan aktivere dette for det var ikke aktivert fra orginalen