Kjøligere i campingbilen
Kjøligere i campingbilen
Den nyinnkjøpte Multivan 03 har vifte nede på gulvet som sikkert er ok til vinterbruk. Skulle fått kjølt de søte, små litt i toppen også, dvs fra taket. Noe som kan ettermonteres her? Mens vi først er i gang, noen form for vifte på 12V som ikke trekker så voldsomt strøm til nattbruk, finnes det? Andre tips?
Øystein
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Eneste tips som ikke trekker strøm fra startbatteri eller fritids-/forbruksbatteri, vil vel være en sånt solcelledrevet vifte som du finner på (grøss) Biltema som de mener er for å skru på lystbåter.
Men da igjen, sol på natt finner du ikke hele året.
Du kunne kanskje skaffe et solcellepanel for å vedlikeholdslade fritidsbatteriet, slik at ved ankomst gir du batteriet to-tre timers lading før det ikke tar imot mer energi fra dagslyset idet kvelden siger innpå.
Mysing og gjetting fra min side.
mvh,
Yngve S
Men da igjen, sol på natt finner du ikke hele året.
Du kunne kanskje skaffe et solcellepanel for å vedlikeholdslade fritidsbatteriet, slik at ved ankomst gir du batteriet to-tre timers lading før det ikke tar imot mer energi fra dagslyset idet kvelden siger innpå.
Mysing og gjetting fra min side.
mvh,
Yngve S
Kanskje no sånt.
http://reimonew.ms-visucom.de/n/360765- ... _durchsch/
Regner med dette kommer i euro, om du går inn via procamp.no får du norske priser.
http://reimonew.ms-visucom.de/n/360765- ... _durchsch/
Regner med dette kommer i euro, om du går inn via procamp.no får du norske priser.
Kristian
1999 Caravelle 2.5 TDI Syncro
1999 Caravelle 2.5 TDI Syncro
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Glemte helt de ventilene jeg har på Tyskerbrakka når jeg setter den fra meg !
Du sveiver ned sidevinduene foran, setter i en aldri så liten dings/plate med ventiler og myggnetting i, og sveiver tilbake. Skyvedørsvinduet mitt har også en slik løsning, sjekk ut prosjekttråden om Tyskerbrakka - syns å huske jeg la ut bilder der !
mvh,
Yngve S
Du sveiver ned sidevinduene foran, setter i en aldri så liten dings/plate med ventiler og myggnetting i, og sveiver tilbake. Skyvedørsvinduet mitt har også en slik løsning, sjekk ut prosjekttråden om Tyskerbrakka - syns å huske jeg la ut bilder der !
mvh,
Yngve S