Trekke kabler
Trekke kabler
Jeg trenger ett strømuttak i bagasje rommet på min Caravelle. Spørsmålet er hvordan får jeg ned panelene uten å ødelegge de (knekke ting o.l.). Har tenkt å trekke kablene på venstre siden oppunder taket.
-
Theodor
- -

- Car: VW T4 -99 kort syncro ex-buss nr.1
- Phone: 93297430
Sett bort i fra at det er begrensa med strøm det går an å trekke fra baklys-kursen, så er dette en god ide. Bare ha i tankene at kjøleskap/dekkpumper osv gjerne trekker endel strøm, hvilket kan medføre at sikringen går, og bilen er uten baklys.
Mvh Øystein Theodor
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
99 2,5 TDI Man, 9s kort Syncro
07 Mazda 5
99 2,5 TDI Man, 5s lang kombi (vraket)
Imageshack vil ikke vise bildene mine lenger, men jeg husker ikke hvilke jeg har postet hvor. PM meg, så skal jeg fikse det om noen ikke synes.
-
solrikioo
- -

- Car: Skoda Octavia 2014
Har du mye som trenger strøm ville jeg lagt opp en tykk ledning ifra batteriet, trekt den langs gulvet helt inntil kanten.
Også lagt opp med en fordelingsblokk og relere og bare styrestrøm ifra f.eks baklysene. Så kan du ha egen sikringener på ting baki der, og slipper at sikringen til baklysene går, eller blir overbelastet.
Også lagt opp med en fordelingsblokk og relere og bare styrestrøm ifra f.eks baklysene. Så kan du ha egen sikringener på ting baki der, og slipper at sikringen til baklysene går, eller blir overbelastet.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Ganske greit å dra de under bilen faktisk, opp bak fangeren og inn i gummibelgen under det ene eller andre baklyset. Lettest på din på venstre side, for du har jo kun ett tåkelys. Ingen demontering, annet enn tåkelyset som du bare smetter på igjen. Kun stripsing.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
lwbT4syncro
kabling bakover
la kabel til mitt uttak langs taket. gikk frå sikringsboksa oppover i A-stolpen og så bakover langs øvre del av panela til eg kom heilt bak. slapp å plukke ned panel, berre trykte og lurte kabelen innom kanten øverst. deretter tredde eg den ned til eg fann den inne i luka for jekken og fikk tredd den til hølet sitt litt framom luka der.
ingen demontering, gjort på 10-12minutt.
ingen demontering, gjort på 10-12minutt.
- Tanke og draum er himmelske køyrety..