da er "ny" T5 på plass. 2006 modell med 55000 km på telleren.
Det eneste jeg stusser på er at den kommer litt lyder foran når jeg kjører over fartsdumber (i normal fart). Likte ikke dette. Noe som bør sjekkes før garantien går ut?
ellers er overgangen fra t4 1996 modell (caravelle) merkbar. Har skjedd en del på motorsiden på 10 år....
Jeg vil anbfale alle å ta en garantiutløpstest før garantien går ut. Det er mange små og store feil som kan oppdages der og som du kan få fikset før garantien går ut. Klunk i forstillinga er vanlig på T5, husker ikke i farten hva som er galt, men det vet sikkert noen andre her. Har samme problemet med min.
Har tenkt på garantiutløpstest hos NAF. Noen som har erfaring med dette? Tenker da spesielt på hvordan selger forholder seg til denne type nøytrale tester.
Klunking er velkjent og er stabstag (el. foringer). Det går på garantien uten problem - faktisk tok de det et år etter at den gikk ut også. Men ikke den siste gangen.
Jeg kjører mye på dårlig vei og må bytte ofte - ca. hver 30k. Om det sparer andre slitedeler fra ekstra slitasje vet jeg ikke.