Bygge om en transporter til kombi
Bygge om en transporter til kombi
dette må noen av dere ha vært borti, har bygget om en transporter til kombi. har fått festet seteraden, men det øverste festet på hver side av gitteret mangler det gjenger i c stolpen. hullet er jo der, hvorfor er det ikke gjenget ferdig her? kommer jo ikke til bak her og få satt skive og mutter. håper dere kan hjelpe meg for det kunne ikke møller, litt rart hvis ingen har vært borti dette syntes jeg. 
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Fikk det samme problemet på min, du har ikke vinduer i din tipper jeg?
jeg kjøpte plater med mutter i som blir brukt som selefester i rallybiler, borret et hull på øversiden og trakk platen opp med sveisetråd.. Bygde om min til personbil med busseter så jeg skulle feste selene der.. sveiste inn en mutter der først men det godkjente de ikke på biltilsynet. (ser den..)
måtte forøvrig være 3/8 unf gjenger ell noe sånt i muttra...
jeg kjøpte plater med mutter i som blir brukt som selefester i rallybiler, borret et hull på øversiden og trakk platen opp med sveisetråd.. Bygde om min til personbil med busseter så jeg skulle feste selene der.. sveiste inn en mutter der først men det godkjente de ikke på biltilsynet. (ser den..)
måtte forøvrig være 3/8 unf gjenger ell noe sånt i muttra...
Du får dette sikkert billigere gjennom hvilken som helst forhandler av bilutstyr. Loyds leverer slikt i ulike utforminger og dimensjoner, og en av typene har ferdig sveisetråd for å stikke mutterplata inn i dørstolper etc.jupisk wrote:kan jeg spørre hvem motorsport forhandler man får tak i dette festet?