patrick wrote:du trenger et par reimer da... holder ikke bare med etternavnet:)
Haha..
Vet det....driver å oppsøker huggerier på internett nå. Lite vits å kjøpe dette nytt.....vet jo ikke om motoren går!!! Best å låne et par reimer for å teste bilen.....what to do????
skal du bare starte den trenger du ikke noen andre reimer enn registerreima, og den står nok på, men ikke la den gå da det blir dårlig med kjøling... når det gjelder td motorer har jeg ganske mye deler..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
hehe, han som selger denne er typen til store søstra mi, morro at det er noen som er intresert, denne bilen skal være ganske grei, litt små plukk kanskje, for å få den i tipp topp stand, men tiden viser hva som skjer
T3-Freak wrote:hehe, han som selger denne er typen til store søstra mi, morro at det er noen som er intresert, denne bilen skal være ganske grei, litt små plukk kanskje, for å få den i tipp topp stand, men tiden viser hva som skjer
Hei, hva vet du mer om bilen? Hva mener du med småplukk? Har nettopp kjøpt den (så og si).
hehe, tja.. alle vi som kjøper t3'r pleier da alltids å ta en tid på sånne vanlige slitedeler.. er jo fint å ta en titt på sånt, jeg har ikke sett nøye på den men på t3'ne så er det alltid noe smått
T3-Freak wrote:hehe, tja.. alle vi som kjøper t3'r pleier da alltids å ta en tid på sånne vanlige slitedeler.. er jo fint å ta en titt på sånt, jeg har ikke sett nøye på den men på t3'ne så er det alltid noe smått
Hvilke deler er dette? Noe spesielt jeg skal se etter?
D
hehe, vanlig sjekk man gjør på alle biler, bremserør, plugger, olje osv... men det skal ikke være noe problem å få den fort på veien, vi har holdt på med dissa t3'ne så å si minst 5 år og vi tar godt vare på dem, så er nok ikke store greiene som skal til =)