Hei dere der ute i vinterkulda!
Jeg har nettopp fått høre at jeg skal bli far til tvillinger og har to barn fra før. I og for seg en fantastisk nyhet å få, men dette betyr at jeg må skaffe meg en ny bil, og da selge en av de jeg allerede har. Valget da er jo naturlig, min campingbil, Westfalia Joker. Problemet mitt er at jeg ikke aner på hvilket prisnivå jeg skal ligge meg på.
Bilen er jo gått 240 000 km, men den siste toppen er vel gått rundt 4000 tror jeg. Bilen er nett opp EU godkjent og går som en klokke. Det som må gjøres med den er rustflikking og med tiden skifte bakluken.
Har noen her inne en anelse om hva jeg kan ta for noe slikt?
JAcco
Westfalia Joker
Westfalia Joker
1988 Caravelle CL
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Re: Westfalia Joker
Hei.Kan du si litt om årsmod.,drivstofftype,utstyr osv?Jacco wrote:Hei dere der ute i vinterkulda!
Jeg har nettopp fått høre at jeg skal bli far til tvillinger og har to barn fra før. I og for seg en fantastisk nyhet å få, men dette betyr at jeg må skaffe meg en ny bil, og da selge en av de jeg allerede har. Valget da er jo naturlig, min campingbil, Westfalia Joker. Problemet mitt er at jeg ikke aner på hvilket prisnivå jeg skal ligge meg på.
Bilen er jo gått 240 000 km, men den siste toppen er vel gått rundt 4000 tror jeg. Bilen er nett opp EU godkjent og går som en klokke. Det som må gjøres med den er rustflikking og med tiden skifte bakluken.
JAcco
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Re: Westfalia Joker
Hei.Kan du si litt om årsmod.,drivstofftype,utstyr osv?Jacco wrote:Hei dere der ute i vinterkulda!
JAcco
Ja selfølgelig!
det er en 1988 1,6 TD. Utstyr: sengeplass til 4, hevetak, to kokebluss, innlagt vann, spillvannstank, gasskjøleskap. Eberspacher dieselvarmer. Var det noe mer da? Tror ikke det.
En bil som må tas vare på. Stelles. Gjerne mer enn det jeg har greid.
Hjelper dette på mitt spørsmål?
Jacco
En bil som må tas vare på. Stelles. Gjerne mer enn det jeg har greid.
Hjelper dette på mitt spørsmål?
Jacco
WESTY 5-seter med plass til 6
I vår '90 T3 WESTY 112i Syncro har vi montert en LLE bakovervendt klappstol, hengekøye for førerkabinen, og tre belter i baksetet.
Den er registrert for 5. 2 i baksetet, 2 foran, og 1 i den bakovervendte stolen.
Allikevel er det praktisk sett god plass til 2 voksne og 4 barn.

Den er registrert for 5. 2 i baksetet, 2 foran, og 1 i den bakovervendte stolen.
Allikevel er det praktisk sett god plass til 2 voksne og 4 barn.
Håvard Sørensen, Oslo
_______
/__|__|__|
=O===O=
Member of Team Syncronaut
1972 VW Karmann Ghia
1987 VW Transporter 112i Aut 9-seter
1990 VW Westy Atlantic Syncro 112i 5-seter
2010 VW Caravelle 4M 180hk
_______
/__|__|__|
=O===O=
Member of Team Syncronaut
1972 VW Karmann Ghia
1987 VW Transporter 112i Aut 9-seter
1990 VW Westy Atlantic Syncro 112i 5-seter
2010 VW Caravelle 4M 180hk
Bilen er jo registrert for 5 personer, det er rett. Men med 4 barn under 4 år så skal det godt gjøres å få plass til 4 barneseter, spesielt 3 i baksetet.
Har også tenkt på klappseteløsningen, men etter mye om og men kommet fram til at vi ikke gjør noe ut av det. Tror ikke vi ville kommet til å bruke den som campingbil med det første allikevel.
Jacco
Har også tenkt på klappseteløsningen, men etter mye om og men kommet fram til at vi ikke gjør noe ut av det. Tror ikke vi ville kommet til å bruke den som campingbil med det første allikevel.
Jacco
1988 Caravelle CL