Ja det ble ganske greit ,du legger en tynn stripe med lim for den er elastisk det er ikke sparkelen,så drar du den jevnt med fingeren.så har eg skrudd å limt sammen hjulbuene med skørtene,men du må ikke lime hjulbuen sammen med støtfangerene,det er for mye bevegelse i dem.(det har ikke eg gjort ivertfall).
Mvh
Jørn garvik
mob 47335933.
caravelle cl 2.5 tdi
102 hk/m chip 1997 mod.
med etter montert AC.
Takk for det bilen var en kombi når eg fikk den.Nå er den om registrert til 5 seter personbil.Ellers er det litt ekstra blå lys innvendig,tv skjermer på nakkeputene ryggekamera i midt speilet. Nye høytalere på dashbordet nye i dørene fremme 6x9 i kasser bak + 2stk 12" i basskasse bak setene.
Tengte å lage nye kasser til bassene under setene fremme,for å stjele minst mulig plass bak siden vi liker å trekke campingvogn på tur og trenger plassen bak til sykkler + div
Mvh
Jørn garvik
mob 47335933.
caravelle cl 2.5 tdi
102 hk/m chip 1997 mod.
med etter montert AC.
garviken wrote:Ja det ble ganske greit ,du legger en tynn stripe med lim for den er elastisk det er ikke sparkelen,så drar du den jevnt med fingeren.så har eg skrudd å limt sammen hjulbuene med skørtene,men du må ikke lime hjulbuen sammen med støtfangerene,det er for mye bevegelse i dem.(det har ikke eg gjort ivertfall).
Oki. Men hvordan er det å lakke på limet? Regner med det gikk greit?
Syntes den er passlig eg,bare litt stiv å kjøre.Er lei av å kjøre skamsenket bil Her trenger du ikke nyrebelte,det motte eg før(en lav bmw E21 og en granada 2.8 injektion).
Mvh
Jørn garvik
mob 47335933.
caravelle cl 2.5 tdi
102 hk/m chip 1997 mod.
med etter montert AC.
hehe ja det er lite igjen av org eksos,har tatt vekk kat og laget nytt 2.5 toms hele veien til bakakselen der det deler seg til to rør bakover(en potte under skyvedøren en rett før bakakselen ingen bakerst)skal skifte bak stussene og få rørene litt over til den ene siden så de blir lik avstad til dem
Last edited by garviken on 30 May 2008, 11:21, edited 1 time in total.
Mvh
Jørn garvik
mob 47335933.
caravelle cl 2.5 tdi
102 hk/m chip 1997 mod.
med etter montert AC.
Skal beggynne inne i bilen nå tenker eg,skal lage ny den platen rundt spilleren og de bryterene som er der.
Da blir det en hel plate fra spidometeret og ned mot det dekselet med varmestyringen,
der det er merket med rød linje.
Koble ferdig ac`n slik at den fungerer til sommeren.
Mvh
Jørn garvik
mob 47335933.
caravelle cl 2.5 tdi
102 hk/m chip 1997 mod.
med etter montert AC.
Har montert det hjemme i garasjen ja,var litt klipp og lim med viftehuset,har ikke fått koblet opp høytrykksbryteren enda.kjørte det uten denne i sommer
men da slapp den gass ut på overtrykk ventilen på kompressoren.
Mvh
Jørn garvik
mob 47335933.
caravelle cl 2.5 tdi
102 hk/m chip 1997 mod.
med etter montert AC.