Jeg bor på Notodden og er eier av den berømte 2.5TDI 97 modellen, jeg har nå hentet bilen fra verktedet som byttet regreim og skrudde motoren i "deler" etter at den hadde blitt byttett for 8000 km siden, se DYR REPERASJON i tidligere innlegg her på forumet, Nå har jeg fått en til å ta denne jobben privat, han fikk starten bilen og den gikk nærmest normalt på tomgang og fungerete også greit når han økte på turtallet, men den røyk veldig for så og begynne og fjuske igjen, og nå får han opp feilmelding på motorstyringen, og turboen virker dårlig, mulig det kan være luftmengdemåleren sier han, dersom det er denne motorstyringsenheten, ER DET NOEN SOM HAR EN SÅNN FOR SALG, eventuelt hva koster en sånn sak.
En annen ting, det er første gangen denne feilmeldingen kom opp etter at bilen kom fra det verkstedet som bare skrudde i hytt og pine, for deretter og ikke få bilen til og gå igjen. Er det vanlig da, jeg leverte bilen inn, den gikk som en kule, hentet den og den går ikke lenger og får opp feilmeldinger som ikke engang de fikk opp før de begynte og skru på den.
HJELP IGJEN DYR REPERASJON
HJELP IGJEN DYR REPERASJON
Terje 2.5 TDI