Finnes det noen andre i Rogaland som legger film på rutene?
(Hurtigruta carglass har jeg sjekket opp og dem bruker Scandinavia solfilm).
Og nei, bilen skal ikke ha noe biltema-jalla av en solfilm på
Men når det er sagt, ikke sikkert at jeg vil ha sorte vinduer. Er i grunn bare ute å lufte tanken for meg selv, samt høre på priser.
T3 har jo flate ruter, så det kan du gjøre lett selv, bare å vippe de ut og legge de i såpevann mens du legger på filmen. Jeg har ihvertfall fått helt strøkent resultat av det.
var det ikke noen som drev å sprayet ,,lakerte film såkalt glass counting eller noe husker ikke hva det var men tror det ble brukt på kontorbygg ,,mulig fins til bil og ?
x vw 87 syncro 1,9 tdk m sperre bak 8 seter og monsterhjul.. militær camo
Finnes det noen andre i Rogaland som legger film på rutene?
(Hurtigruta carglass har jeg sjekket opp og dem bruker Scandinavia solfilm).
Og nei, bilen skal ikke ha noe biltema-jalla av en solfilm på
Men når det er sagt, ikke sikkert at jeg vil ha sorte vinduer. Er i grunn bare ute å lufte tanken for meg selv, samt høre på priser.
//KS
Høyr på solskjerming og reklame på forus...inn i gadå mellom xxl og bt...Like greit å gjer det sjøl..
Som sagt så er alle rutene beine..eden mad...
Last edited by Trænaren on 02 Apr 2008, 23:20, edited 1 time in total.
coachproject wrote:jeg har solfilm tilsalgs hvis det er av interesse,er kvalitetsfilm til rimelig pris
Du har fått PM.
Og til de priser jeg har fått inn, så kan jeg gjøre det selv (alle vindu skal ut uansett).
Men har sett mang ett elendig resultat rundt omkring...og med tastaturnever så blir det nok noe knoting selv . Hvis resultat blir dårligt, hvordan ta av solfilmen?
Kjartan wrote:
Men har sett mang ett elendig resultat rundt omkring...og med tastaturnever så blir det nok noe knoting selv . Hvis resultat blir dårligt, hvordan ta av solfilmen?
//KS
Bruk god tid og vær nøye med både rengjøring og legging, så går det nok bra.
Du fjerner filmen greit ved å varme limet opp litt og så bruke ei skikkelig glasskrape som ikke riper. Har du rutene ute, er jo varmtvann fint å bruke til varminga.
Er rutene i bilen, er et par store kupevifter brukbart.
bruker ikke Hurtigruta carglass noe som blir permanent? altså ikke film, trur det var noe syre behandling, en kamerat av meg gjorde dette på en bil, kostet nå da "bare" 4000kr, men så ble resultatet utrolig bra. men etter behandling kan ikke rutene røres på en mnd.
noen som hvet hva dette ville kostet på en caravelle?
chr18 wrote:bruker ikke Hurtigruta carglass noe som blir permanent? altså ikke film, trur det var noe syre behandling, en kamerat av meg gjorde dette på en bil, kostet nå da "bare" 4000kr, men så ble resultatet utrolig bra. men etter behandling kan ikke rutene røres på en mnd.
noen som hvet hva dette ville kostet på en caravelle?
Det er ei dame som heter Liz ett eller annet som kommer til Hurtigruta CarGlass og fikser. Er disse prisene jeg fikk oppgitt hos Hurtigruta og dem benytter http://www.scandinaviasolfilm.no/