Noen som har +/- ang disse 2 motorene??
vr6 140hk vs 2,5tdi 102hk
tenker da IKKE på bensin/diesel forbruk.. dette er uvesentlig..
men ellers alt annet..hehe
bare og fylle på med tråder
Personlige valg/meninger osv....
takker

ett ekte visdomsord, bensin er for smågutter. og bensin har ikke lenger noen gode argumenter kontra diesel..solrikioo wrote:Pluss at EKTE menn lukter diesel!

3dje kommer her: en sånn bil som T3\T4 er blir det veldig feminint med en bensinsumming, en sånn bil SKAL ha dieselknatring, DET er den rette lyden fra en sånn bil..extremracing.net wrote:hehe dere nevner 2 av di viktigste argumentene jaflere med meninger her ???

hehe så bra.. hvordan er din vr6 og kjøre?? tenker ang aut kasse din??liker ikke vw sine aut kasser jeggustrid wrote:VR6 uten tvil for min del... Kjørte 2.4 d før, og det er deilig å kunne snakke med de som sitter på bakerste benk også... I tillegg er kjøregenskapene veldig gode. Bilen er senket fra fabrikk.
I tillegg slipper du å tenke på reg. reim...

soddbuss wrote:Her er ikke jeg i tvil, gå for vr6!
Har prøvd alle versjoner opp til 150tdi og opp til 3,2 tip T5 og bensinerne gir meg glede...diesel drar voldsomt men akk så døllt i mine øyne.
Driver mest med luftkjølt vw jeg da, men har blandt annet en Passat TDI...den kjører kjerringa heldigvis.
Ikke det at jeg ikke liker diesel-biler...jeg HATER diesel-biler:-)
Vet at de fleste ikke er enige med meg, men personlig er det kun bensin som gjelder.
Diesel er helt kjønnsløst og dreper alt som har med bilentusiasme i mine øyne.
Og ja jeg har prøvd det meste i diesel-verdenen...digger at Porsche nekter å bygge diesel-versjon av Cayenne-brakka....hehe.
Er sikkert 99 prosent minst her inne som er uenige med meg, men dette er mitt synspunkt.
Skyt i vei...hoho

hmm den var nesten ufinDer Postmeister wrote:For all del, det er DU som kommer til å bidra til global oppvarming! Ikke vi med TDi, så stå på! Kjøp VR6! Det er din samvittighet.

Kan jo begynne med ett, at den er dyrere på årsavgiften enn bensin.rapidspeed wrote:ett ekte visdomsord, bensin er for smågutter. og bensin har ikke lenger noen gode argumenter kontra diesel..solrikioo wrote:Pluss at EKTE menn lukter diesel!![]()
![]()
Er ikke mye kakling og bråking fra en god 2,5tdi..vwgutt wrote:Syntes det er mye råere lyd i bensin en diesel.
Hvorfor skal det kakle og bråke når det kan være fin bromming.
Hvis jeg ikke skulle sett på forbruket så hadde jeg valgt VR6.
Syntes det er pen låt i 2.5B med KN filter og da.

er bare 14hk og nesten samma dreiemomentet så er vel ikke enorm forskjell men du merker det..amubus wrote:Har akkurat kjøpt t4 2,5 tdi,102 hk, så eg er virkelig spent på hva det er. Har kjørt 88hk og håper denne er litt vassere. Kjøpte diesel bla pga forbruk og etter anbefaling fra noen her på forumet....