Min t4 tapper seg for strøm
Min t4 tapper seg for strøm
Hei! Min t4 2,4diesel tapper seg for strøm. Det er en overledning på sikringskurs nr. 21, som er for innebelysning, radio o.l. Har forsøkt å demontere det meste på denne kursen, men finner ikke feilen. Kan virke som den sitter i forbindelse med bakluka! Kan noen hjelpe meg??
fått igjen alle luker
hei er du sikker på at du har fått igjen alle luker
Jeg hadde en liten miss for noen dager siden en av unga var i bilen og hentet noen leker og hadde ikke fått ene side døren ordentlig igjen. Når jeg hadde det travelt dagen etter skulle bort og var forsinket var bilen nesten tom for strøm måtte da finne den andre bilen å få hjelp i fra den
Så derfor spør jeg
Jeg hadde en liten miss for noen dager siden en av unga var i bilen og hentet noen leker og hadde ikke fått ene side døren ordentlig igjen. Når jeg hadde det travelt dagen etter skulle bort og var forsinket var bilen nesten tom for strøm måtte da finne den andre bilen å få hjelp i fra den
Så derfor spør jeg
97 Caravelle VR6 kort utg
99 Ford focus 1,6 stv drit bil
95 suburban 6,5l turbo disel solgt
99 Ford focus 1,6 stv drit bil
95 suburban 6,5l turbo disel solgt
Jeg sliter med akkurat det samme selv.
Klarer overhodet ikke å finne hva som kan tappe strøm, men når jeg leser dette så får det meg til å tenke.
Det er noe tull med dørbryteren på passasjerdøra. Lyset blinker og holder på når man åpner døra.
Kan dette være problemet? Lyset tenner aldri når døra er igjen, men kan en defekt bryter tappe batteriet?
Klarer overhodet ikke å finne hva som kan tappe strøm, men når jeg leser dette så får det meg til å tenke.
Det er noe tull med dørbryteren på passasjerdøra. Lyset blinker og holder på når man åpner døra.
Kan dette være problemet? Lyset tenner aldri når døra er igjen, men kan en defekt bryter tappe batteriet?